Gå til innhold

Spiser deres barn grøt ennå (17mnd)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Tenkte jeg skulle prøve med havregrynsgrøt (lage med melk og gryn) snart, men her synes frøkna at grøt fremdeles er godt så vi venter litt til.

Skrevet

Min gutt på 18 mnd spiser enda et grøtmåltid hver kveld og av og til til frokost eller lunsj også. I perioder blir han grøtlei og da spiser han mest brødskiver men så blir han lei brødskivene og da er han mest glad i grøt. Kommer til å gi han grøt til han ikke vil ha det lengre. Helsesøster anbefalte meg å fortsette så lenge som mulig siden grøt er veldig nærinsrikt.

Skrevet

Lillegutt på 22 mnd får grøt både frokost og kvelds.....

Skrevet

Ja - her spiser vi alle havregrynsgrøt til frokost (litt forvirret over det innlegget over - havregrynsgrøt er jo også grøt??) - voksne og barn.

Skrevet

Det jeg mente var at jeg skal lage selv. Nå bruker vi Nestlegrøt. Håper det oppklarte litt. Er jo klar over at havregrynsgrøt også er grøt :-D

Skrevet

Ja, jenta vår er straks 20 mnd og spiser grøt til frokost. Hadde en lang periode hun ikke ville ha, men begynte på igjen med grøt for ca 2 mnd siden da hun var lei av brød...

Skrevet

Nei, kun hjemmelavet havregrøt. Vanligvis spiser vi havrefras til frokost. Men er vi tomme for det går det i havregrøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...