*Angelface* Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Er 16 uker på vei nå... er det dumt å reise til bulgaria 1,5 mnd før term..?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Du får vel ikke ta fly en gang da, så det er vel ikke det smarteste
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Du får ikke låv å fly da, dettan er fordi lufttrykke gjør sånn at fødselen kan fremskyves.. Dessuten så e d vell ikkje så smart å dra till bulgaria da, ifall noe skjer, vil du da føde på sykehuset i bulgaria??!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Man får jo somregel reise med fly fram til 4 uker før termin, gjør man ikke? Noen flyselskap har tidligere, og innenlands er det to uker før termin. Jeg skal til Brasil fra uke 30-32, men legen min var veldig opptatt av at jeg skulle vurdere alle rissikofaktorene og selv bestemme om det var noe jeg ville "ta sjansen" på. Jeg tror ikke jeg kommer til å føde så lenge før termin, så jeg drar. Er litt bekymra over dan lange flyreisa da, men det går sikkert bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå