Gå til innhold

Høystol fra IKEA


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma hadde sitt første måltid i høystol i dag og jeg er bare sååå fornøyd. Jeg kjøpte en slik som "alle" anbefalte fra IKEA, og med oppblåsbar pute og brett kostet det kun 195kr... Har lagt ut bilde av Emma i den på profilen min om dere har lyst å se den:

http://www.dinbaby.com/felles/brukere/profil?id=479366

 

Hun skal få en "storpie" stol senere, men tror nok denne rekker i en god stund fremover :)

 

Den har sikkerhetssele og hun sitter veldig stødig og godt i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på Ikea og kjøpte den samme høystolen på fredag, Vi er også kjempe fornøyd med stolen, og selvsagt så er Oda fornøyd med å få komme litt opp. Hun har stresset den siste mnd med å sette seg opp for å spise når jeg har gitt mme. Men gir fremdeles når hun sitter på fanget da, hun får grøt, vann og fruktmos i stolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei melkemor:-)

 

Jeg kopierte målene fra ikea sin web side:-)

 

 

Mål

Bredde: 58 cm

Dybde: 62 cm

Høyde: 90 cm

Setehøyde: 55 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kjøpte den for å ha hjemme hos dem, og snuppa var storfornøyd med å sitte i den ved bordet, sammen med oss :)

Knallfint alternativ og billig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, vi har oxo den stolen, men kjøpte den for 2 år sida, går d ann å kjøpe d bordet og puta og selene utenom, eller må æ kjøpe enda en stol....hihihi...?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du kan kjøpe både bordet og den oppblåsbare puta løst, men vet ikke helt med selene... ca kr 80, tror jeg for begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...