Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Spurte deres jm om dette? Det gjorde min, syns det var ubehagelig, for liker ikke at folk spør om det. Men hun måtte vel gjerne spørre for å vite om jeg hadde gått på prevansjon i begynnelsen av sv eller noe sånt da kanskje. Eller hvor lenge vi eventuelt hadde vært prøvere.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 min har ikke spurt..legen min har heller ikke spurt..de må jo spørre om vi gikk på prevansjon..så skjønner egentlig ikke hvorfor hun spurte,,,
☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hææ?? Var ikke det litt rart å spørre om da? Det gjorde ikke min!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg ble spurt om jeg har brukt p-piller eller slike prevensjonsmidler de siste 6 mnd. og dette spørsmålet forstår jeg jo, men syns ikke leger/jordmødre har noe med hvorfor vi har blitt gravide..
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Syns d virka uprofesjonelt ut.. Min lege vet alt om min situvasjon (ska bli alenemamma)..men d va fordi jeg fortalte henne d (liker legen min veldi godt).
VinterSol+2 Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 det var da et veldig rart spørsmål? og ikke minst uprofesjonelt da! Min lege spurte om jeg var glad for å være gravid, da jeg kom med testen.. Og da jeg sa JA! sprakk han i et stort smil og gratulerte meg. Syns det var en passe taktfull måte å høre om dette var en henvendelse ang abort eller svangerskapsoppfølging iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Ja jeg også syns det var litt rart å spørre om det, bedre om hun bare hadde spurt om jeg hadde brukt prevansjon de siste mnd ja. Hun var vel nyskjerrig siden vi er unge da, jaja.
(Muskat) Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 He he. Legen min bare gliste når jeg kom han. Han hadde nettopp lest i journalen min at hudlegen hadde anbefalt meg å kutte ut p-pillene en periode (hadde noen rare sykdommer på gang han mente muligens var hormonelt). Og der kommer jeg noen uker senere med positiv test. Rakk knapt å ha en menseriode en gang! Må vel takke hudlegen for denne pjokken ja... Og sykdommen er borte!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 legen min visste at jeg sluttet på p-sprøyten for et år siden. så når jeg kom inn til hun bare smilte hun, ja du er gravid hører jeg? du er vel glad nå tenker jeg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå