Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei dere. Har søkt litt på"barnevogndebatten" for å finne ut om noen har erfaring med Titanium baby-trille, men ikke funnet noe.... Noen her som har vært borti denne, og husker hvor mye de betalte? Lurer også på hvor man kan få kjøpt slike?...
Nå kommer lillebror:) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Finnes i mange fine farger, koster 799,- Har ikke begynt å bruke den enda, finnes bl.a. på Barnas Hus
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Tusen takk for tips. Har sett den på en barnebutikk som ikke er "kjede-butikk" til 1299,- og syns det var litt dyrt, og da stemte jo det! Nå skal jeg sjekke Barnas Hus! Syns nemlig den så veldig kjekk ut!
En_av_hver Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Den har jeg!.....og jeg er kjempefornøyd. Den er liksom litt "mer" enn en helt vanlig trille av spinklere type. Vi har knallrosa og betalte 699,- på tilbud for en stund siden:-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Noen som vet om det er noen nettside man kan se denne trillen på??? Forskjellige farger etc.
Nå kommer lillebror:) Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Du ser de her: http://www.babycare.nl/index.php?cPath=63&sort=2a&page=2 fem farger, så vidt jeg et. Nederst på siden! Jeg har turkis...
Nå kommer lillebror:) Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 ... "så vidt jeg VET"... går litt fort i svingene... ! :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Hm, har vært inne og kikka på nett-siden du skrev om, men på disse trillene er det 4 små hjul, mens den jeg kikka på som kosta 1299,- hadde store bakhjul som "stod fast", men små fremhjul som var svingbare... Noen som vet hvilken type de har på Barnas hus? Kanskje ikke rart den var dyrere, da..
Nå kommer lillebror:) Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 OK, har ikke sett disse. Jeg har denne med 4 små hjul - det er jo bare en paraplytrille. Sikkert derfor den er billigere, ja... Tror de har den til 799,- på Barnas hus. Men du kan jo høre med dem - vet sikkert hvor de kan fås kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå