Gå til innhold

Hm... fikk litt lyst å teste nå

Anbefalte innlegg

Men det er sikkert bare teit.

IKM i dag, men er litt variabelt. Har litt vonde pupper og som jeg skrev lenger nede i dag så syns mannen min at de var litt store i dag. Og etter det ble jeg plutselig både trøtt og sliten, ble litt kvalm og fikk vondt både her og både der. Helt sikkert innbilning. Skal ikke være store sjansen for at jeg er gravid da vi bare hadde sex en gang denne perioden.. Men jeg blir jo helt sprø av å gå å vente. Men burde vel uansett bruke morgenurin. ÆSJ.. har en test liggende, skal jeg??

Fortsetter under...

Tja...

1: er ikke så lenge sia jeg tissa

2: viss den er negativ, men jeg likevel er gravid, så blir jeg unødig skuffa

3: viss jeg skal teste før/på ikm hver måned til jeg blir gravid så blir det litt penger

4: dess mer jeg tester dess mer tenker jeg på graviditet, og dess mer skuffet blir jeg når jeg ikke er det.

5: viss jeg tester og den er positiv får jeg ikke sove i natt

Annonse

ikke fortvil enda..min test ble positiv 14 dager etter ikm første gang jeg ble gravid..men det var fordi jeg ble gravid uka før ikm...har dere hatt sex flere ganger gjennom hele mnd så er det jo fortsatt håp.hvis ikke kan det jo komme av for sen hcg produksjon også! ikke gi opp håpet! vi xxxxxxxx videre! =)

Som de andre sier; det er fortsatt muligheter for at du er gravid! :) Jeg testet ikke positivt før lenge over IKM.. EL var i førjulstida, så vi hadde bare en sjanse før vi reiste til hver vår kant av landet på juleferie.. Men jammen meg satt ikke spiren denne mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...