nurs Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Jeg trodde jeg gjorde et supert kjøp av den nye voksi posen 2006, med bæreplate. fra 0 til 3 år. men jeg synes ikke den varmer ungen min noe særlig. bruker både pledd og dyne+ masse klær, i allefall når det er minus grader ute. noen som synes det samme? kan man heve kjøpet?
Marius06 + tvillinger Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg syntes den er helt super jeg. Til nå har jeg ikke kledd på Marius noe ekstra bortsett fra lue selvfølgelig. Det er jo omtrent bare kinnet hans som syntes nedi der, og når jeg tar han opp er han veldig ofte svett i ryggen faktisk. Kanskje du kler på han får mye? Det er jo noe som heter å kle varmen ute? Sånn er det i hvertfall når vi voksne skal sove i sovepose, da skal vi ikke ha mye klær på.
nurs Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 men platen i bunn er jo så hard.. hvordan er det du snører igjen den da? andrea har jo helsehodet og skuldrene synlige, så jeg pakker på med dyne
nurs Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 sorry,,, hele hodet skulle det stå =)
nurs Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 hvor gammel er ungen din forresten. andrea er 7 mnd. og hun vokser jo ut av den snart
Marius06 + tvillinger Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Du har den nye med klips ikke sant? Jeg bruker fortsatt bagen på vogna så jeg bruker ikke liggeplaten. Hvordan jeg tar den igjen blir ligg vanskelig å forklare, men jeg skal prøve, så bær over med meg Posen er på en måte delt i to innvendig ikke sant. Du kan putte henne nedi, som en sovepose, og du kan løfte opp den delen der du kan feste den hodebeskyttelsen som fulgte med. jeg legger ikke marius inne i selve soveposen, men bare oppå og så bretter jeg resten over. Men, det viktigste jeg skal prøve å få forklart er at den delen som du kan feste "putetrekket" på løfter jeg opp og bakover å lager det som en pølse, eller beskyttelseskant eller hva du skal kalle det. Da ligger Marius godt nedi dette, så det er bare ett kinn som syntes. Fryktelig knotete å forklare, skulle hatt ett bilde
Marius06 + tvillinger Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=1201 Gå inn på denne linken, der får du se video. Det hun gjør på slutten er slik jeg gjør det!!!!!! Johooo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå