Gå til innhold

Oktober: Oslo treff?


Dunderklumpen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg lurer på om det er noen fra Oslo her og om vi skal ta et treff snart? Jeg har ikke vært så aktiv her ennå, så for alt jeg vet har det vært opptil flere treff allerede? Uansett hadde det vært hyggelig å bli kjent med flere oktober-mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg bor i Oslo og kunne tenkt meg å blitt kjent med andre mammaer. Vi kjenner ingen med babyer her så et treff hadde vært supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi bor i Oslo, i bjerke bydel. Jeg er 32 år og fikk en skjønn, liten datter 7. oktober. Hvor i byen bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg kan også bli med så lenge det ikke er så tidlig på dagen...er gravid igjen, og uten nok søvn blir jeg kvalm!:-/

 

Fikk ei datter 14. oktober, og hun har problemer med det ene kneet, så de må sannsynligvis operere henne snart, så da vet jeg ikke helt åssen timeplanen min blir utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gi beskjed om tid og sted helst sånn at vi slipper rusjen, så får vi se hvor mange som dukker opp =)

Vi pleier å møtes rundt 12 i barselgruppa her, og det er jo egentlig en fin tid mener jeg. Så er vel neste spørsmål hvilket sted i sentrum, har plass til noen barnevogner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et tips er cafe kokkmokk ved akerselven. ta t-bane til nydalen eller en buss. å gå fra t-banen tar max et par minutter. evt. kan man gå fra storo. kjempestor cafe med varmelamper ute til mødre. evt kan vognen stå under tak, mens dere sitter inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det fortsatt noen som er interessert i å treffes?

Jeg har lyst.. :)

 

Jeg er 28år og har en gutt. Bor på Grorud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen!

 

Det var ikke så lett dette her. Skal vi prøve igjen?

 

Hvem har lyst til å treffes?

Vi kan gjerne prøve Kokkmokk for min del, eller et annet sted.

For meg passer de fleste dager bare jeg vet litt på forhånd.

 

Jeg bor forresten på Bislet, men trikk og buss går veldig bra for meg så det kan være hvor som helst.

 

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...