Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Har ei venninne som dreiv på med det der. Ho måtte ha (i gåseøyne såklart, ingenting de hasjrøykende elsker å understreke mer enn at man ikke kan bli avhengig av hasj) en eller flere joint/piper om dagen. Ungen ble født seks uker for tida, og var liten. Gikk helt greit med barnet, egentlig, mens mor stakk ut og jointa også når babyen lå på sjukehuset (fortsatt ikke avhengig). Mor amma ungen. Og ungen ville alltid ha pupp rett etter mamma hadde tatt seg en "røyk". Mamma sklei ut og starta med heroin. Mor mista omsorgen for barnet. Trist men sant. Håper provokatøren i forrige innlegg tenker seg litt om, men jeg vet jo at det egentlig er umulig å få folk å skifte mening - de må erfare og tilslutt skifte mening av seg sjøl. Lykke til!
VinterSol+2 Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 det at man ikke kan bli avhengig av hasj er jo bare en myte. jeg har sett folk bli avhengige etter en rev. og hasjrusen forsvinner faktisk ikke ut av kroppen før etter tre uker. tenk da hvor mye den stakkars ungen får i seg om hun røyker hver dag... Har selv vært vitne til at et barn som har fått i seg sterkere stoffer via morsmelk har slitt med abstinenser i et helt leveår, og ettervirkninger resten av livet, det er ikke noe trivelig syn! Stakkars lille toåringen som klorer seg til blods i ren desperasjon! Og dette var på lettere stoffer. Nei, enkelte mennesker burde ikke fått lov til å få barn, av den enkle grunn at de IKKE klarer å ta seg av dem. Ser du dine egne behov forran barnets ve og vel, så er du ikke skikket til å være forelder. Det mener nå jeg.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Graviditet/barn og rus hører absolutt ikke sammen. Punktum!
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Hadde en venninne som holdt på med det samme som deg. Barnet hennes ble født frisk, men i ettertid har den utviklet sterk astma, allergi og kroniske problemer med luftveiene. Nå kan ikke foreldrene ta seg en vanlig røyk i nærheten av barnet en gang. Tenk også på alle giftstoffene som går over i livmoren og videre til ungen din!!!! Slutt nå, før du får et barn med misdannelser eller andre problemer pga din dumhet.
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Dette havnet på feil innlegg...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 22. januar 2007 #6 Skrevet 22. januar 2007 I det minste boer man da bytte til morsmelkerstatning og flasker! Alt vi faar i oss tar ungen i seg gjennom morsmelken. Og noen ganger kan den morsmelka vaere direkte giftig! I disse tilfellene mener jeg taateflaske og morsmelkerstatning er bedre...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 hvem i huleste er det som ikke klarer å være ansvarlige nok til å slutte med rusmidler når de har et barn i magen??? hvis man ikke klarer å tenke på barnets beste, så får man heller gå for en abort synes nå jeg. Barnet får aldri muligheten til å velge. så hvorfor velge å ruse barnett sitt?? uff, blei skikkelig sint nå
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 Hei Jeg håper at alle som skal ha barn eller har barn kunne skjønne og gjennomføre i praksis hva som er best for barnet. Vi er forsterforeldre, pga foreldre som ikke greier å gi den omsorgen som jeg mener alle barn bør ha. Det er et skrikende behov etter forsterforeldre, desverre. Jeg skulle virkelig ønske at folk med bar ikke rusa seg, men ga barna sine forsvarlig omsorg. Jeg elsker barna "mine", men det beste er at alle barn kunne få vokse opp med sine biologiske foreldre. Jeg er nå selv gravid, og vet at jeg kunne aldri påføre den lille noe som er skadelig for den.
~ms_freia~ Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Æ legg ikkje skjul på at æ ha dreve på me diverse saker og ting tidl. Ha røyka hasj/cannabis pga mi eiga helse, men e ikkje snakk om hver dag eller hver mnd, bare når dt vart på det verste. E ikkje avhengi av stoffet, og æ e en av de som også har vett te å ikkje driv på me det når man har ett ansvar inni magen. Det e jo seff de som e dum nok te dt, men e mange andre måta å kunne skån babyen på den dagen den kjæm te verden om man føl for å ta en litn en på fæst e.l. Men her i huset får dt ikkje skje innafor husets 4 vegga, så enkelt e det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå