Gå til innhold

Elsker/Hater

Hollow <3 ADRIAN<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som liker noe de aldri har likt og hater noe de alltid har elsket??

Jeg liker visst plutselig Farris.... Men Cola, som jeg var avhengig av før, vil jeg ikke se engang!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer ikke sjokolade... Tenk det du!! Elsker lukten av carlsberg, men drikker det ikke....selv om jeg har utrolig lyst... Godt jeg ikke jobber på restauranten... hihi... Da hadde jeg nok blitt alkoholiker... HUFF

• 2 uker senere...
Skrevet

Seibiff tåler jeg ikke lukta av mere, men heller aldri likt. Bryter meg bare ved navnet. Taco..! BARE MÅ HA DET! Cola elsket jeg før, nå har jeg ikke drukket det på noen mnd.. :P Merkelige greier det der.. hehe

Skrevet

eg er hekta på kulturmelk med masse sukker i.. å popcorn..

har alltid likt begge deler, men no må eg berre ha da:p

Skrevet

jeg klarer ikke cola lenger,var ganske avhengig før,har også store problem med å skifte på lisje jenta mi på snart 2,så samboeren min må gjøre det når han er hjemme.klarer ikke en gang å kaste søppla i bossdunken da spyr jeg...

Men dilla på epler,redikker,snøfrisk yammy yammy...

Skrevet

Eg elska julebrus før eg blei gravid, men no tåler eg ikkje synet av flaska ein gong.

Salat med dressing e og heilt forferdelig.

Skrevet

Jeg drkk aldri melk før, nå har jeg helt dilla.

Kaffe derimot, som jeg drakk litervis av før, orker jeg ikke tanken på...

• 2 uker senere...
Skrevet

Tåler ikke lukta av nype! Var veldig glad i nypete før, men nå stritter hele kroppen i mot... Cola, derimot! Har ikke vært særlig glad i brus før, men nå kan jeg drikke flere glass cola! Greier å holde det til helga, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...