Gå til innhold

Min baby kom i september og nå vil jeg ha en til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg må ha en kortslutning der oppe! Fødselen min var rene katastrofen, men den har tydeligvis ikke skremt meg! Mensen er tilbake igjen også, så jeg kunne enkli bare tenke meg å hoppe på å bli prøver igjen med en gang. Er jeg den eneste tro? Hvordan blir det evt med permisjonen, hvis man så og si går fra den ene til den andre permisjonen? Tenker på med penger og slikt også....

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare for å si det du er ikke gal. Når snuppa her var 3 mnd. fikk jeg også lyst på en til. men her blir det ingen for vi er litt opp i alder men lyst på ja. Og det var rene galskap med en som skulle ha mat med 45-60 min. mellomrom 16 timer i døgnet og kolikk der hun gråt jevnlig i 12 timer.

Men det glemmer man og man får lyst på en til.

Skrevet

Vet ikke hvordan det er med permisjon, men jeg fikk barn i oktober, og har nå blitt gravid igjen. Ikke helt planlagt, men skal nok greie det!

Skrevet

Høres kjent ut:)

Min kom i august og jeg har såå lyst på en til nå Mannen min vil også

Skrevet

hei

hehe.. jeg også er babysyk ( fikk i aug ) men vil aller helst vente litt til. men du må jo bare beg og lage en ny baby om dere ønsker det.

ang penger så går det fint og gå fra permisjon til permisjon. nå når du er ute i permisjon så er du egentlig i jobb. altså du mottar lønn og sånn sett er du i arbeid. går fint det.

lykke til

Skrevet

min kom i november og jeg har også lyst på en til;)

Skrevet

Jeg fikk også i sept. Hadde et h.... med infeksjoner i keisersnittet mitt og gule stafylokokker på gullgutten, men jeg har også lyst på baby igjen! Ikke at det kommer til å skje, blei alenemor 29. november... Men jeg kan jo håpe:-) Ikke no problem med økonomi å gå fra permisjon til permisjon, har flere venninner som har gjort det:-)

Skrevet

åh gud jeg blir syyyk av å lese sånne innlegg som dette...mi lille kom i oktober også og jeg har også lyst på en til NÅÅÅ...hufff....men jeg skal klare å holde meg....:)

Skrevet

Følte selv veldig for en til når jeg holdt på å pakke bort en del babyklær som var for lite (fikk i april), men no har den tanken gått bort. Holder med gullet som jeg har. :)

Skrevet

Du er ikke gal, men jeg vil bare si VENT LITT OG SE AN! Rundt 6 mnd alderen er den tiden hvor alt går på skinner, og er rosenrødt. Jeg ville også ha ny baby da, men nå er lillegutt 11 mnd og er høyt og lavt hele tiden, og ting er litt anderledes. Han krever mye mer på en helt annen måte, og jeg er SLITEN! Og grøsser med tanke på nytt svangerskap og baby akkurat nå. Og jeg som spurte sambo så pent for noen mnd siden om vi skulle få 2 tette.. Hehehe.

Men for all del.. mange som får tette og stortrives, men har også pratet med MANGE som har hatt lyst på en til rundt den tiden, og er sjeleglade for at de IKKE gjennomførte det, når de ser hvor anderledes det blir hjemme når de begynner å krabbe, reise seg opp til alt, rive ned, gå etc..

Uansett, Lykke til!

Skrevet

Jeg ville ha en til ved frokostbordet dagen etter fødselen! Fikk kl.23 på kvelden...

Skrevet

Jeg fikk også i september, og jeg vil absolutt ikke ha en til enda. Selv om jeg har fått en utrolig snill gullunge som sover om natten, og egentlig ikke er noe styr med. Men jeg vil i hvertfall vente til gullet er 1-2 år før neste mann kommer. Må jo bruke tiden din på den babyen du har når de er så små. Syns det blir for mye med en nyfødt, og samtidig å ha en på rundt 1 år. Tiden skal jo strekke til begge to....

Her er det i hvertfall pause

Skrevet

jeg ble gravid igjen når føstemann var 4 mndr jeg. Er sååå kos med to tette

Skrevet

Må bare si det at to/tre tette er kjempe kos :o) MEN det krever mye energi, men har du/dere det er det vel ikke noe problem ;o)

Har selv ei på 3år og nesten 6mnd, en på 2år og nesten 6mnd og vesle mor på 3mnd, kjempe kos :o)

Skrevet

Min kom også i september.Var klar for en til 4 timer etter fødselen!.....og er det fortsatt! ;o)

Skrevet

Enig med Gemini. Fra 6 mnd og oppover i alderen er det jo sååå mye som skjer med barna. Nyt tiden du har med den lille før du setter i gang igjen. Denne tiden får du ikke tilbake igjen.

Ikke for å være nedlatende eller frekk, men man vet jo aldri hvor dårlig/frisk man blir i et svangerskap heller.

Skrevet

Jeg har når mine har vært så små tenkt; IKKE EN TIL!!!! ALDRI!! så vi er ikke like der.......

Skrevet

Jeg ville også ha en til bare timer etter fødselen, til tross for hastekeisersnitt og masse smerter. Til og med mannen min var helt forelsket i tanken og tilværelsen. Brukte kjempelang tid på å få det til med første som kom i september i fjor, så vi bruker ikke prevensjon. Så nå blir det spennende å se. Har hatt mensen, selv om jeg fullammer.

Skrevet

HappyMom: kan jeg spørre om hvor lang tid dere brukte?

Brukte ei stund vi også.Derfor skal jeg ikke på prevansjon igjen.

Skrevet

Jeg synes det var veldig mye mer krevende å ha en 1-2 åring enn en baby 0-1 år.

Skrevet

Det har jeg også hørt, derfor tror jeg at jeg vil vente litt med neste. Men jeg er innerst inne litt babysyk.....

HI:Jeg synes ikke du er gal, men du bør tenke og vurdere om du har ork. To tette vil få stor glede av hverandre.

Skrevet

Jeg fikk en i september 05 og en i september 06.. ikke helt planlagt, men kjempekos!

Skrevet

Huff, jeg tenker også slik! Skremmer meg selv. Ble babysjuk igjen omtrent med en gang. Men her er nok ikke kroppen helt klar enda. Har i alle fall ikke fått igjen mensen. Forresten er nok ikke mannen min helt klar heller. ;-)

Skrevet

ble babysyk 2-3 mnd etter fødsel jeg også. men det har gått over. nå har jeg en spinnvill en..og har ikke tid engang å tenke på en til!!!

Skrevet

To gutter på 3.5 måneder er utrolig kos, men NEI, jeg skal ikke ha noen flere på med det første :-) !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...