Gå til innhold

Har dere opplevd at babyen deres er fornærmet etter å ha vært vekke fra dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Morfaren passet Maja idag i ca 3,5 time. De hadde koset seg veldig - trillet tur, besøkt oldemoren ++ Etterhvert savnet jeg henne veldig og ringte for å høre om de var langt unna... Joda, de var rett rundt svingen! Så jeg tusler meg ned for å møte de i døra, og hva møter meg? Maja som fullstendig overser meg! Hun så rett igjennom meg! Hehe, aldri vært med på maken:-) Jeg var rett og slett som luft for ho... Prøvde å klappe henne på kinnet og var superblid for å se henne igjen, men neida, da ble hun bare enda mer kostbar:-) Pappa'n ville jo også si hei til ho, men han ble også oversett... Fornærma lita jente gitt! Men det tok bare ett minutt eller to så var vi inne i varmen igjen:-) Hehe

 

Har dere opplevd lignende? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde henne på babypasset på gymmen og da jeg kom tilbake så lå hun der og hadde full oppmerksomhet og ble underholdt. Jeg prøvde å si hei og tenkte at nå skulle hun bli glad, men det var det samme som du beskrev... Jeg ble bare oversett.. Var liksom ikke interessant før jeg kunne produsere en pupp ;) Men tror ikke hun var fornærma, mer at det var noe annet som var mer interessant og at hun var trygg på at jeg jo er der for henne så behøvde liksom ikke gi meg så mye oppmerksomhet.. jeg har ikke vært på gymmet siden, men det er ikke pga det altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...