Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Av alle dere kloke damer herinne på DiB., er det noen som kan hjelpe? Datteren min på 6 mnd har noenganger hatt slim i avføringen. Er dette normalt. I de siste dagene har hun hatt hyppige avføringer, stort sett ganske løs og flytende. Typisk "tann-på-vei-bæsj". Men siste bleie var stort sett slim......Er litt bekymret fordi jeg selv har hatt kronisk tarmbetennelse, og da var slim et tegn på at jeg var dårligere. Hun irker ikke syk på noen annen måte ellers. Virker heller ikke dehydrert. Har ikke spist noe annet enn hun pleier. Har hatt en 4-5 bleier med slim de siste 5-6 ukene...
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Datteren vår hadde også slim når hun var litt yngre(yngre enn din) Vi gikk til barneklinikken pga den ene bleien var det også blodspor. De sjekket om hun hadde laktoseintoleranse, noe hun ikke hadde. Men nå på 6 mnds kontrollen sa legen at noen barn har litt slim uten at det betyr noe. Så jeg forsto det som at dette er ganske vanlig. Du kan jo nevne det på legekontrollen hvis du ikke allerede har vært.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Tusen takk for svar. Jeg ble beroliget av deg. Skal til kontroll neste mandag, men jeg stoler ikke helt på legen men det er en annen historie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå