Gå til innhold

Nå har jeg funni på noe smart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller tror jeg da....

Ved en tilfeldighet oppdaget jeg at poden på 4,5 mnd sover fra 19-6 dersom han får ett måltid med mme på ettermiddagen. Nå har jeg gjort det noen dager for å sjekke at det stemmer og det ser slik ut. Ville dere fortsatt med det da? Resten får han mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor bra han hadde sovet uten. Jeg har ei lita ei som har det med å våkne hver halvannen til to timer (og det er en forbedring, før var det hver eneste time gjennom hele natta), så om situasjonen hadde vært som for meg, ville jeg ikke nølt et sekund.

Skrevet

Oh jeh. Hadde bare fortsatt var jeg deg. Skulle gjerne fulgt rådet ditt og jeg om poden hadde likt mme. Han er 4,5 mnd og blir dødelig fornermet og slår seg helt vrang om jeg prøver meg med mme istedetfor mm.

Skrevet

Det er det da.... Jeg er veldig bortskjemt! Han har ikke våknet mer enn en gang for mat om natten de siste par mnd, så enkli burde jeg gidde stå opp den ene gangen slik at han kun får mm frem til jeg skal begynne med grøt...?!?! Tenkte å vente med det til han er 6 mnd, for han lider ingen nød uten liksom :) Men så var det jo forbaskat godt å sove ei hel natt å da....

HI

Skrevet

Nå fikk jeg litt lyst til å slå deg ned, HI, men jeg skal heller bare si at du er heldig som har en så flink sovebaby, og du bestemmer helt selv om du vil gi mme eller ikke. :)

Skrevet

HUff... Jeg vet, jeg vet.... :) Men jeg er ganske så sikker på at jeg får min dose en dag jeg også! Inntil da får jeg bare kose meg!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...