Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 7 nå.. hva tid kan jeg forvente kvalmen?

Så langt har jeg bare hatt litt ømme bryster og ofte vannlating...

og stikking nederst i magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du heldig så slipper du det. Jeg er straks fullgåtte 6 uker og var fryktelig kvalm til morgenen. Sist var jeg også kvalm, og det er som å gå rundt å være bilsyk hele tiden. Ikke noe å håpe på, mao.

Skrevet

er du heldig, slipper du unna...

se andre tråder om du lurer på noe ang kvalme...

Skrevet

Er det sånn at en som regel er kvalmen/dårlig under svangerskap hvis det er jente?

Og er det noen måte en kan finne ut uten ultralyd om det er gutt eller jente?

Har så lyst på svar nå :)

Skrevet

jeg fikk den i uke 7...rett etter jeg stod opp den morgenen da jeg var 7+0 på vei..

Skrevet

Jeg fikk den i uke 8,har jente og venter gutt.

Var akkurat like kvalm med begge to.

Skrevet

Okai.. da kommer den nok snart.. er alltid litt småkvalm om morningen, men det er sikkert for jeg er så forbanna trett :D

Er IKKE en morgenperson :P

Vet noen hva tid jeg får vite om det er gutt eller jente?

Har så utrolig lyst på ei jente :)

Skrevet

jeg var stygg dårlig under det meste av sv med siste mann,gutt:)) kvalm har jeg vært med de andre guttene å,men ikke så til de grader som sist. nå er jeg 8 uker på vei,merker ingen ting,fryser bare. prøv det kinesiske kartet? det skal vist stemme,men omvendt på meg, ble 4 gutter istede for jenter. spent nå da for nå er jeg "spådd" gutt.. kansje det blir jente,hehe..

Skrevet

er det ditt første barn? de fleste ønsker seg sikkert jente første gangen.men kan trøste deg med det at når bebisen din blir lagt oppi armene dine første gangen,spiller ikke kjønnet noen rolle:)) har alltid ønsket meg jente,har fire gutter,å vil ikke bytte de mot alt i verden!! å blir neste mann gutt også,så vet jeg at jeg blir like forelska i han å:)

Skrevet

Ja det er det :)

Ønsker meg mest en jente pga sambo har en gutt på snart 2 fra før :)

Så hadde vært koselig med jente da :)

Skrevet

Jeg fikk kvalmen min i slutten av uke 7. Krysser fingrene for at du slipper kvalme for det er ikke noe å anbefale. Startet dagen i dag jeg med å kaste opp...

Skrevet

Hei er... Du skal være glad for hver dag uten kvalme... Nr 1 var jeg ikke kvalm en eneste dag, men nå er jeg 7+3 med nr 2 og er kvalm hele døgnet og har vært det i fire uker allerede. Det er ikke noe å anbefale....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...