Gå til innhold

Prøver meg forsiktig her inne jeg.. testet positivt!!!!!!!!!

Tullemor1 & Gullemitt :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Veldig, veldig kult, Tullemor! Da møtes vi kanskje på føden! :-) Jeg må bestille legetime til blodprøve - vet du hvor sikker den testen er? Grav.-hjemmetesten altså, ikke blodprøven. Hvor mye er feilmargin? Jeg bruker crinone og har hørt at testen kan slå ut positivt på grunn av den...Det er deg så unt etter alle dine anstrengelser!

Vet ikke helt hvor sikker den er jeg men det er jo 14 dager siden innsetting og 18 dager siden eggløsningssprøyten ble tatt..

Jeg skal jo ta blodprøve i morgen..

Lykke lykke til.. vi får holde sammen og krysse alt vi har for hverandre..

Annonse

Ja, oki....da var jeg mere med om du skjønner:o)

Jeg hadde regnet med at dette var ditt ivf forsøk nr. XXX jeg da siden jeg har hengt meg sånn opp i de 11 årene du har prøvd. Tenker jo kun ivf jeg vet du:o)

Flott at du klarte det på 2 forsøk. Det unner jeg deg virkelig etter alle disse årene med slit og prøving:o)))

Har du tatt HCG idag?

Tenk om det er 2 der inne......(!!!) Håper det om det er det du ønsker deg:) Hvor gammel er du?

Blir dette ditt/dine første barn?

Lykke til videre!

Klem :o)

Gratulerer så mye og velkommen til hit :)

Dette unner jeg deg etter så mange år med prøving. Synes jeg har prøvd lenge med mine tre år jeg...

Vi får håpe at dette er året for oss :) Jeg skal på Ul på onsdag så er veldig spent. Testet positivt første uken i januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...