Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Sett så mange har vært misfornøyde med det,men ikke fått med meg hvorfor...Noen som vet?
Marius06 + tvillinger Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 hei. Vi hadde dette setet til Marius, men var veldig misfornøyd ja. Setet er blytungt, så det er ikke noe å ha over armen på kjøpesenter for å si det sånn Basen som skulle kommet i sommer er ennå ikke kommet. Allerede når Marius var 3 måneder måtte vi bytte, fordi han var blitt for "bredskuldret". Med jakke på fikk han totalt dilla når vi satte han i setet.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Har det setet jeg også, liker det kjempegodt. skjønner ikke helt problemet til dere som synes det er for tungt,det er faktisk ikke meningen å bære det rundt,husk at babyen ikke skal sitte i det så lenge av gangen, skal man på shopping tar man vel med vogn,så hva er problemet?
Marius06 + tvillinger Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Selvfølgelig hadde jeg med vogn på senter Men, det var kjempekronglete å få det inn og ut av vår bil.Det med tyngden var ikke hovedproblemet, bare en "observasjon". Problemet var som sagt at Marius ble for fort for stor for setet. Burde vært litt bredere, eller mulighet får å gjøre det bredere.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 det er jeg enig i,poden min på 2,5 mnd har alt fått det litt trangt.får håpe det holder fram til i midten av mars, har kjøpt meg ny bil og bestilte sete sAMTIDIG.
fanta free Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 er egentlig fornøyd med setet, men er enig med at det er ganske tungt... men det spiller liten rolle siden det står i bilen hele tiden, greit sommersete da de ikke har mye klær på, men med vinterdress osv er det ganske trangt ja, men funker fint for oss og føler det er trygt å godt, men ¨nå er han over 10 kg så da bytter vi nok snart til et større sete....
fanta free Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 men man kan ta ut de øreklaffene på setet da slik at det ikke blir så trangt...
Marius06 + tvillinger Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 men da får de jo borrelåsen rett i bakhodet! Nyttet i hvertfall ikke hos oss. Men, nå har vi jo ikke det setet lenger, så ikke noe problem
SnupsaTupsa Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 svarte deg på skravlesiden, jeg. Men glemte å skrive at vi har hørt det fra ganske mange nå... Synd, for er som sagt egentlig stor fan av HTS!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Det er vel helst tyngden. Med flere småbarn blir det hvertfall håpløst for meg... Og vi synes det er bedre å flytte en sovende baby ut og inn mellom hus og bil i setet. Har valgt maxi cosi. Det blir tungt nok med ti kg oppi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå