Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 For ett par timer siden når jeg var på do og skulle tørke meg,så kom det blankt slim med blod i. Sånt brunt rødt på papiret. Var helt flytende,ikke noe propp eller sånn. Men har ikke vært noe mer av det etterpå.(sorry for ekle detaljer) Har bare mensmuringer nederst i korsryggen og helt nede i magen. De er ikke regelmessige eller noe. Noen som vet hva det kan være? Er i uke 36 forresten.
mommæ-til-to Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Slik du beskriver det, så var det slik min forrige fødsel startet. Vondt nederst i korsryggen + blødning. Riene kom 6 timer etterpå
findus Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Hei! Så innlegget ditt nå, og blir veldig nysgjerrig på åssen det har gått med deg. Har det skjedd noe mer siden i går kveld?
Stirra ner 32+5 Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Høres ut som når min slimpropp gikk.... ;0)
Har fire go`inger Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Min forrige fødsel startet med slik tegningsblødning kl 1730 den ene dagen. Vannet gikk dagen etter kl 1430, og jenta vår ble født kl 0250. Høres nesten ut som om det er noe på gang
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2007 Her har det ikke skjedd noe mer,men har fortsatt disse mensmurringene i magen. Men de er veldig ujevne da. Blir litt spent på om noe kommer til å skje den nærmeste fremtid,eller om kroppen lurer meg bare:)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2007 Her kommer enda mer ekle detaljer(sorry altså),nå var jeg nettopp på do igjen og da kom det enda mer slim,men nå var fargen ikke rødbrunt,men det var blankt med mer gul brunt i det. Kan det være slimproppen eller tror dere det er noe helt annet?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 22. januar 2007 #8 Skrevet 22. januar 2007 det kan nok være slimproppen. hos meg komdet blankt slim lenge førfødsel, ca 6 uker før. trenger ikke bety at noe er i ferd med å skje, men det virker nesten sånn. hadde akkurat slike smerter da fødselen min startet. sjekk regelmessigheten. lykke til:)
nutri Skrevet 22. januar 2007 #9 Skrevet 22. januar 2007 uæææ, litt nervøs her nå. Nå fikk jeg det samme. Såvidt litt brunlig i slimet imorges da jeg var på do. Nå nettopp var det blod i truseinnlegget. Rødt friskt blod. Samboer er akkurat reist på dykkerkurs. Blir borte 2 timer.... Noe på gang her hos meg tydeligvis. Vente litt og se hva som skjer....
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 Høres ut som om slimproppen har gått. Det var slik det så ut når min gikk rett før jeg ble gravid ( gikk på p-piller) jeg har gått med mens murringer i korsrygg og nederst i magen det var faktisk rier. Er de mye vondere enn mensmurringene dine pleier å være? Blir de sterkere kan du vurdere å ringe føden. Kjenner du godt med liv i magen? Vet du om hodet er festet og hvordan gullungen din ligger? De stopper ikke fødselen etter fullgåtte 34 uker så hvis du alt vet at ungen ligger i bekkenet og at den er livlig så kan du jo egentlig bare slappe av hjemme til det blir mer vondt, mer blødning og regelmessige kramper. Selv trodde jeg at man ville være sikker når riene kom men jeg fikk bekreftet på føden i dag at mine menskramper var rier varierte mellom ureg. og regelmessige men ble sterkere og vondere. Min dabbet av så jeg kunne slappe av og vente til de kom tilbake. Jeg er også i uke 36. Og plutselig en tikkende bombe med hensyn til fødsel.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. januar 2007 Kjenner godt med liv i magen,hun er veldig aktiv om dagen. Var på ul for en uke siden og da hadde hodet festet seg og lå langt nedi bekkenet sa legen. Hun veide også mye til å være i den uken jeg var,3000 g.Legen mente at jeg var kommet lenger enn jeg normalt skulle ha kommet. Ja,er liksom usikker på hvordan smertene er,det som er værst er som sagt nederst i korsryggen. Men det er ikke blitt noe verre de siste timene,så jeg venter spent foreløpig. Vil ikke ringe til føden når jeg ikke har mer vondt enn det jeg har føler jeg:)
mortilverdensbestejente;o) Skrevet 22. januar 2007 #12 Skrevet 22. januar 2007 Er det ditt første barn, tror jeg du kan slappe av. Dersom det er andremann, kan det være lurt å ta en telefon til føden, bare for å være sikker.. En god venninne av meg gikk hjemme og kjente på "murringene" sine og trodde ikke det var rier, men kynnere( de var jo ikke i nærheten så vonde som en ri ifølge første fødsel...) Tilslutt ringte mannen føden, og ble bedt om å komme inn i full fart. 20 min etter ankomst, fødte de en datter. Ikke for å skremme, man merker jo gjerne forskjell på rier og kynnere, men det kan være lurt å dobbeltsjekke med sykehuset siden du har hatt dette siden igår. Så spennende det er uansett- Lykke til;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå