Gå til innhold

Til "vi har to mirakler!"

Anbefalte innlegg

Hei

Ehhh, nå er jeg ikke helt sikker her, men prøver meg likevell.

Skreiv du under at annet nick før? Jeg gjorde også det, men måtte skifte da jeg ble gjenkjent.

Barnet ditt ble bitt i ansiktet av hunden da du startet andre ivf?? Er jeg på ville veier nå? Er det deg?

Hvis det er deg, lurer jeg så på hvordan det står til med deg og dine?

Håper å høre fra deg.

Jeg er navnsøstra di fra naboby`n! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7883099-til-vi-har-to-mirakler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja det er meg! Tenk et år siden vi satt på cafe nå! Vi har det veldig fint. Minstemann har det veldig bra, til tross for sin alt for tidlig start her i livet. han skulle vært 3 månder nå, men er snart 6 månder. Så langt ser alt veldig bra ut. Han vokser og utviklier seg som han skal ut i fra termin og er en veldig glad gutt!! Størstemann er veldgi glad i broren sin, men synes det er litt trist å dele mamma og pappa med et lite søsken.

Så hyggelig å se deg her inne! Jeg hører jo ikke til her lenger, men føler likevel at jeg gjør det litt... Så spennende at du skal igang med nytt forsøk. Har du fått datoer? NÅ må jeg hvertfall følge med her inne :)

Nå MÅ det klaffe for dere!!

Tekstet litt med den tredje av oss her om dagen, hun har det også bra. Hun er visst veldig lite på nettet nå!!

He he, håper jeg har rett med hvem du er nå da :)

Klem

Du har helt rett.

Så koselig å høre fra deg igjen og godt at alt står bra til. Det var en kjempe koselig periode når vi satt og skravlet på kafe, spendte og og hormonelle...

Jeg har også mailet litt med tredjemann, tror hun koser seg som småbarnsmor igjen.

Jeg setter igang om tre uker. Uttak i midten av mars. Ja, jeg håper og håper at denne gangen er gangen, hvis du skjønner. Har jo blitt noen ganger nå. 7 snart!!!!!

Det er enda godt lillemann har det bra. Måtte dere være lenge på sykehuset?

Uff, det var ikke noe lett svangerskap du hadde, eller fødsel for dan sags skyld. Det r bra det endte godt.

Klemmer

Hei!!

Joda litt av en svangerskap, seks uker på sykhus før han kom, og en uke etter han kom...Lenge vekke fra storesøster. Minsten var på sykehus i nesten 9 uker før han kom hjem. Tror kanskje han kunne kommet hjem litt før dersom jeg hadde godtatt at han skulle få erstatning, men jeg ville så gjerne fullamme han. Det klarte vi til slutt, og det er jeg veldig glad for!

Tror du vil lese et par tråder på Småtroll 0-1 på din baby. Etterlysning av tredjemann! Av hun som var med på første treffet vårt. En tøff start der også!

Lykke til framover, skal følge godt med deg :)

Klem

Oj, det var tøff lesing........

Vet ikke hva jeg skal si til sånt. Fy søren, det er jo tragisk.

Du må hilse henne så masse fra meg (vil ikke logge meg inn på dib, blir for vanskelig følelsesmessig). Husker henne godt ja, hun var jo så heldig å bli gravid to ganger uten prøverør. Det er jo utrolig.

Men at det skulle ende slik.

Dette livet er ikke noen dans på roser, det er sikkert og vist.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...