Gå til innhold

Er på krisesenteret for andre gang...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er nå på krisesenteret for andre gang.har ei datter på et år,og er nå gravid igjen med samme mannen...har vert så dum.som heletiden trodde at han ville forandre seg.fikk så masse støtte fra familie og venner første gang jeg gikk ifra han.men nå har jeg ingen å står her helt alene..det er for jævligt noen ganger.savner han på en måte,men vil vekk fra han på en annen måte...det er jo nesten som om man blir avhengig på en måte..

er veldig deppa enkelte ganger,å jeg har gått igjennom et helvete før og etter at jeg fikk dattera mi.har hatt voldsalarm og besøksførbud men ingenting til nytte..å nå er jeg gravid igjen..hva skal jeg gjør??

hadde jeg bare ikke vert så dum..

fra oppgitt over livet....

Fortsetter under...

Heisann...skjønner deg veeeldig godt...har gjordt det selv, vært på krisesenteret 3 ganger jeg, en gang da jg var gravid to ganger da jg hadde fått barnet mitt. Har hatt voldsalarm, besøksforbud...og alt det er egentlig...

Men etter 7 år turbulent forhold, ett barn...to aborter....(Han var oxo voldelig...)...er jg gravid med han igjen, er nå 18+3 og skal beholde det..

Han har ikke lagt hånd på meg siden sikkert to år siden nå...men tror aldri at han har sluttet med slåing for godt!!

Derfor bor jg alene, men vi er venner...men velger å ikke ha andre forhold...treffer han av og til....lettere enn et helvete hvis jg ville heller datet videre...!

Håper du vil komme deg ut av denne situasjonen...vet det er j***** skjipt å sitte der på senteret....

Vet hvilken følelse det er etter å fått mye støtte fra familie og venner...og så gå tilbake, de tror deg liksom ikke lengre når du sier "nå er det slutt mellom oss"!! Nei..beste rådet mitt er å ikke la andres tanker og meninger påvirke deg fori om du ikke har tatt de baste valgene, har de ikke støtte, er det fordi de ikke kan forstå deg og dine valg...men det kommer jo et utrooolig lite mirakel utav dette da =)

Se det på den måten...:)

Varme tanker !! Ps. litt personlig tema, så trykker anonym knappen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...