Gjest Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Er det noen her som kjenner noe eller som har lyst å ligge der? Hvordan fungerer det? Min baby må få erstatning fra fødselen av.. må jeg ha med det så lenge jeg skal ligge på hotellet? Blir jo liggende på 7H eller 7G hvis det er en grunn for det.. men noen som vet mer en meg så gi meg et svar:)
venternr3:) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Heisann.. Slik jeg forsto det da jeg var på omvisning der blir man liggende på hotellet med mindre man har hatt en komplisert fødsel, tatt keisersnitt eller har fått tvillinger.. Dette pga denne gruppen skulle få ekstra omsorg som jordmoren sa.. Noe jeg forsåvidt forstår.. Derfor blir man automatisk lagt på hotellet. Der er man ganske overlatt til seg selv, og må selv spør om å få hjelp dersom man trenger det. De har vistnok innført å banke på døren engang for dagen men ikke mer enn det.. Men hjelp skulle man få dersom man ba om det.. Tror ikke du trenger ta med erstatning til barnet, det skal de ha på sykehuset. Selv om det er et hotell skal det likevel fungere som en barselavdeling der du skal få de tingene en trenger... Jeg skal også føde på sir og er litt spent på hvordan det fungerer.. Lykke til:)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hvis det ikke er medisinske grunner til at du ikke skal amme gir de deg ikke mme nei...=( de er kjipe på det..!! Men er det med gode grunner får du det du trenger så lenge du er på sykehuset...barsel eller hotell =)
MKS mor til 2-tette Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Hei, Fikk min første forrige mandag 15.01.2007, en skjønn og vellskapt gutt . Vi ble lagt inn på hotellet, og det er ingenting å klage på der (bortsett fra at hotellmaten kanskje ikke alltid er så ammevennlig). Du får all hjelp du trenger, og god oppfølging (min erfaring iallefall). De har et eget vaktrom, og barsel rom som du kan ta kontakt med døgnet rundt. Du kan selv gå inn til de, eller be de komme til deg. Jeg er i allefall kjempefornøyd med oppholdet. Når det gjelder erstatning så har de jo dette der også, men er du i tvil om du får, så ring opp til barselhotellet og spør. Lykke til .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå