-carina- Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Men har liksom ikke helt råd... Denne her var nå i hvert fall ikke så dyr. Og eieren er jo ærlig, må man si! ) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9190546 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Hehe... Den var jo dønn ærlig da Men trenger ikke ny bil vi, har 2001 mod og vil ikke bytte den ut!! Er så glad i bilen min jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Takk for en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Her har jo t.o.m jeg råd til bil, men tror kanskje at det er mer komfortabelt med kollektivtrafikken lol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 22. januar 2007 #5 Del Skrevet 22. januar 2007 He, he Jeg har akkurat solgt min elskede golf 2000 modell Vi fant ut at vi ikke hadde bruk for 2 biler nå som jeg skal være hjemme. Har en helt ny audi a4 stasjonsvogn, det er en veldig god og sikker bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 22. januar 2007 #6 Del Skrevet 22. januar 2007 hehe.. skal nok ha ny bil jah... men ikkje akkurat da eg hadde i tankane.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå