Jente&gutt! Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Er dere formøyd? Jeg er egentlig ganske fornøyd, men det virker som om eldstemann kanskje begynner å klø av de? På ryggen? Brukt de fast noen måneder nå.. Å han klorer seg sund hele tiden, trodde det kanskje var noe eksem, men begynt å lure på om det er bleiene!!?? Byttet merke nå for 1 uke siden da, men ikke merket noen bedring enda.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Har prøvd, men er ikke fornøyd. Tynne og dårlige, synes jeg. Har en pakke stående, sånn i reserve.
kula 291011 Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 jeg har prøvd de, syns de er helt greie jeg
(¯`•¸·´¯)Håpe_pp3(¯`·¸•´¯) Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 jeg hadde både coop bleiene og first price,men mi fikk utslett kort tid etter.gikk tilbake til libero..har også vert borti pampers og ver veldi fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes at coop bleiene var dårlig.Jenta mi ble så veldig våt av dem, så hun ble litt sår av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå