Gå til innhold

Tripp trapp eller kiddo?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk stokke sitti-stolen i dåpsgave. Vi har prøvd den såvidt, men skal vente enda litt før vi tar den i bruk siden hun ikke sitter selv. Men den virker som en veldig stødig stol, og vi fikk den også anbefalt av andre fremfor tripp-trappen pga at den er 'nettere' (hvis man kan karakterisere en stol som det da:-) Det var vel helst tripp-trapp vi ville ha - den er liksom obligatorisk i barndommen - vokst opp med den selv:-) Men alt i alt er vi fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt tripp trappen. Ingen spesiell grunn til at jeg valgte den framfor kiddo. Men den vi valgte er helt samme farge som stuebordet vårt...og synes vel de har finere puter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stål fornøyd med IKEA sin antilop... Se innlegg jeg har nå om den... Et bra og billig alternativ om dere vil vente litt mer å kjøpe en dyrere stol...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kiddo, fikk den til jul! Vi synest den ser stilig ut, og lillegutt trives godt i den :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Kiddo. Den er det enklere å justere sitteplate og forbrett på i forhold til Tripp Trapp (hvis du fortsatt må fram med umbrakoen på tripp trappen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...