Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Skulle hatt mensen for 3 dager siden. Den er ikke kommet. Igår hadde jeg lysrosa utflod, så regnet med at det var mensen som var på vei. Men i dag, 24 timer senere er den fortsatt ikke kommet. Tatt 2 negative graviditetstester. Blir så usikker og litt redd. Er enda hjemme med mitt første barn, skal begynne å jobbe i 50 % stilling om 14 dager. Så passer jo så dårlig med en ny graviditet nå. Får jo ikke opptjent fulle fødselspenger! er det noen med erfaring med dette, opplevd noe lignende? Å er det mulig jeg kan være gravid, selv om jeg hadde rosa uflod i går?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 ja det er fult mulig. kjøp test i mårra du
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Klart du kan være gravid (men jeg håper jo ikke det da...)
Marlex Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Kan ha vært festeblødning, og da vil du ikke teste positivt før et par dager etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå