Taram har gutt&jente Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Aner ikke hvorfor, men de siste kveldene har jeg følt meg skikkelig stressa og rastløs. Sittter litt på nett, ser litt på TV, surrer litt rundt, flyr mye på do.... :-) Slitsomt å ikke bare kunne synke ned i sofaen og slappe av når 2-åringen er i seng. Begynner jeg å bli litt skrullete? Det er 1,5 uke igjen til terminm har ingen andre tegn på at noe skjer.. Fler som ikke finner roen? :-)
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jepp! Utrolig vanskelig å slappe av! T.o.m. når sykemeldingen var pga kraftige premature kynnere, så måtte jeg liksom utnytte tiden til noe! Kan ikke sette med ned å nyte en god bok, f.eks. Alltid noe som må/bør gjøres..."skal bare gjøre det og det først, SÅ skal jeg slappe av..." Om man tenker på hvordan mange dyr oppfører seg før fødsler (rastløse, småstressa, gjør klar boet/redet), så er vi kanskje ganske primitive allikevel....? ;o)
Taram har gutt&jente Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2007 He-he, det med redebygging tenkte jeg på i dag, og det er like før jeg begynner å sirkle rundt på gulvet her, altså.. ;-)
LillaGumman 07.02.07. Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 viktig å tråkke ned høyet sånn at babyen blir mest mulig komfortabel. Så fortsett å sirkle ;o)
6Ymamma Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 God aften! Ja.....stressa ja.... jeg sliter med det samme..... Finner ikke roen når vi skal legge oss... Så sover dårlig for tiden, tar utrolig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid før jeg sovner... Kribler i beina og er meget rastløs ja! Å når jeg legger meg så tenker jeg på alt mulig! Om vannet kommer til å gå sånn plutselig, hvor det eventuelt kommer til å skje...kanskje det skjer i butikken, så har jeg plutselig et laaaangt eventyr i hodet. Tenker på fødselen....det å ligge der å sprike med beina å ha det jææævlig ondt, mens fremmede bare glaner på underlivet... Tenker på hva min samboer føler, hva han tenker, hva han kommer til å gjøre under fødselen. Kommer han til å miste lysten på meg etter fødselen? Huff....tenker på det meste... Stressa av ingenting er jeg...har ikke fødselsangst selv om jeg ikke akkurat kan si at jeg gleder meg til å ligge der å føde, men er lei av å være gravid nå. Kos å være gravid å kjenne liv i magen, men nå begynner ting å bli tungt. Jeg har 14 dager igjen til termin, så det er vel ikke så lang tid igjen..
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 puh, ja. er ikke trøtt heller jeg. har term denne uka..ingen tegn på at noe skal skje heller....
6Ymamma Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 har hatt noen sterke kynnere.....men thats it..... tror jeg kommer til å bli gående gravid resten av livet.....blæææ lei no ja..... Trøtthet finnes ikke.....men orket til å gjøre ting er liksom ikke der heller.... nettene blir lange .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå