martine68 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Bente, Maritmora og Skifer. Jeg er så spent på deres vegne nå at jeg godt kan komme springende med en test til hver av dere. Bare oppgi adresse så er jeg plutselig der..... Jeg har fulgt med dere i helga krysser fingrene for dere. Bente, enn om det endelig blir din tur. Kvalm av en bæsjebleie, det høres bra ut :-). En test er på vei.... Skifer, du er jo så langt over ikm nå at du snart er pliktig til å ta en test :-) Tenk på oss da... vi vil jo så gjerne høre og lese gledeshylet ditt.... Maritmora, synes det høres lovende ut at det strammer over magen. Ser at du ympter frampå om å teste imorgen. Kommer gjerne med en test jeg vet du.... Jeg er bare så optimistisk på deres vegne. Men, om tanta kommer skal er vi jo alle her med en skulder å gråte på. Lykke lykke til til dere alle 3. klem fra
gull-ønske Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Ja, denne helga har virkelig bydd på BIM-spenning! Vi har hatt besøk i hele dag, og jeg har bare ventet på at de skulle reise slik at jeg kunne sette meg ned å sjekke hvordan det var med dere IKM'ere. Og spenningen bare fortsetter ser jeg. Så for deres BIM-venners skyld må dere nok snart finne frem testene. Spenningen begynner å bli ulidelig nå! Det ser jo jammen ut som om vi får et massivt flyttelass over til sofaen denne måneden. Ja, ja, da vet iallfall vi andre hva vi må gjøre. Jobbe enda hardere med saken, slik at vi kan fortsette videre sammen likevel. :-) Klem
bente69;) Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hællæ Martine:))) Her skal det ikke tas noen test hvertfall. Om tanta ikke har kommet til helga, skal jeg ta en test da. Iflg gubben var vist ikke den bæsjebleia så ille, selv om jeg trodde jeg skulle spy(i stua hos nabo'n). Her i Østfold har vi hatt en super dag. Her har både spark, kjelke og akebrett vært i bruk. Bål med pølse og pinnebrød grilling samt solbærtoddy stod på lunchmenyen i dag. Kan tro vi har hatt en superdeilig dag:)) Jeg elsker snø og et par minusgrader, måtte vi ha dette været til ca påske:) Lykke til jenter, måtte vi gå i samlet tropp over i sofaen.
maritmora Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Tenker jeg kjøper test i morgen, sånn bare for å ha den. Tenker jeg kanskje klarer å vente til tirsdag med å teste, men er forferdelig nysgjerrig av meg. Skal på nattevakt i morgen kveld, så da blir det vel å teste etter at jeg har sovet på tirsdag form-hvis da ikke tanta kommer i mellomtiden! Takk for alle lykkeønsker; kjempemorsomt at det er flere som tenker på oss. Spes siden dette er noe jeg bobler over av lyst til å snakke om, og ikke kan snakke med andre. Litt hemmelig da vet dere! Grense for hvor interessant mannen min syns det er 15. gangen jeg forteller om mine symptomer i løpet av en dag.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Skjønner at jeg har gått glipp av noe i helga. 3 stk på vent altså, så spennende da gitt. Burde jo gi litt avkasting det. Ønsker dere lykke til med testingen alle tre. Håpe, håpe - krysse, krysse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå