JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 22. januar 2007 #26 Skrevet 22. januar 2007 Ja, jeg tror det er bedre med en joint om dagen enn 20 prins. Men det er ikke dermed sagt at det ikke kan være farlig for barnet ditt med den jointen. Slutt med den jointen, finn noe annet isteden, som å rømme inn i en god bok, eller spill et dataspill, for det er tydeligvis roen og flukten du ikke klarer å komme deg unna. Den ene jointen hver dag kan faktisk fort føre til at barnet ditt utvikler AD/HD og lavere fødselsvekt enn normalen. Snakk med noen som kan støtte deg og være der og passe på at du klarer å holde deg unna. Kanskje du kan få med deg en venninne til å støtte deg og slutte samtidig med deg. Og for all del hver forsiktig med inntaket av THC når du ammer. Det blir i melka lenga...
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #27 Skrevet 22. januar 2007 mayla22+gull i magen:o) innlegget ditt provoserte meg litt........Du skrev: Nå kan ikke foreldrene ta seg en vanlig røyk i nærheten av barnet en gang. HALLLLLOOOOOOOOOO å røyke i nærheten av barnet sitt (eller andres barn) skal man vell ikke gjøre uansett om barnet har sykdom eller ikke....................
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 22. januar 2007 #28 Skrevet 22. januar 2007 Jeg vet det, var heller ikke det som var poenget mitt. Men mot at man sitter å damper jointer mens babyen er i magen, er en Prince under kjøkkenvifta ingenting... Var bare en måte å sette ting litt i perspektiv på!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #29 Skrevet 22. januar 2007 Hei, HI! Det er knallbra at du har slutta å røyke. Jeg synes også du bør prøve å slutte med jointen. MEN: Til alle dere (i begge disse trådene) som hisser dere utrolig over faren for hjerneskader og abstinenser, sier at man ikke burde fått lov til å få barn, vil melde folk til barnevernet, etc: Det ER faktisk bedre med en joint enn 20 Prince, og ikke bare det: En joint er faktisk bedre enn et glass vin også. Dette vet jeg fordi jeg hadde røykt en del marihuana frem til jeg oppdaget at jeg var gravid. Jeg ble utrolig redd, og har snakket med både lege, jordmor, fødselslege/gynekolog m.fl., samt lest en del om emnet. Det alle kunne fortelle meg var at cannabis i svangerskapet i seg selv ikke er spesielt farlig (men langt fra noe de synes en bør holde på med, selvsagt), det er nikotinen som ikke er bra - og alkohol er mye, mye farligere. Dette gikk igjen hos alle jeg snakket med. (Jeg for min del sluttet i det øyeblikk jeg oppdaget graviditeten, og forsvarer IKKE å ruse seg under svangerskapet. Det er ikke poenget her) Det er altså mye større sjanse for alkoholskader enn cannabisskader på et foster. Grunnen til at jeg sier dette er at det er så mye uvitenhet ute og går når det gjelder narkotiske stoffer. Cannabis kan ikke sammenlignes med heroin, og det er viktig å ikke bli hysterisk. (Dropp kommentarer som "hasj gir fosteret hjerneskade - det er vitenskapelig bevist") Lykke til til alle!
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 22. januar 2007 #30 Skrevet 22. januar 2007 Noen har tydeligvis lagt igjen hjernen et sted.. Prøv å finn det fort som f***. Jeg er heller ingen prippenbærte, har aldri røyket hasj eller brukt abdre ting enn røyk, men jeg røyket 20 om dagen i 4-5 år og sluttet tvert når vi begynte å prøve. Jeg savnet røyken veldig en periode, men fader heller, det er nytt liv vi snakker om her og han/hun vil ha seg frabedt slike dumheter!!!! Stakkars lille underet, hva har det gjort for å fortjene en slik velkomst og start på livet sitt?? Spør deg selv om dette og ta deg selv litt i nakken!!! Hvis du mener det du gjør er verdt livet til ungen din burde du kanskje alrdi fått unge... Og for å komme med en hjelpende hånd (tiltross for provoserende innlegg) prøv hypnose! Svigermoren min gjorde det nylig og var røykfri på torsdag etter å ha begynt med hypnose 3. januar. Bare på en uke var det halvert. Hun ville være røykfri pga barnebarnet sitt og det er hun nå!!! Ps, for kan dette innlegget gjerne væåre kødd, virker veldig useriøst og litt mistenksomt å legge noe så prøvoserende uten nick.. Hehe, men da fikk jeg hvertfall sagt hva jeg mener. Støtter alle og gir masse ros til alle jenter/gutter her inne som slutte med røyk, stoff eller alkohol for underet sitt :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #31 Skrevet 22. januar 2007 Hovedinnlegger og de fleste andre her mener jo tydeligvis at man ikke skal røyke 20 Prince om dagen; hvem er du sinna på?
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 22. januar 2007 #32 Skrevet 22. januar 2007 Jeg synes ikke at vi skal ha slike diskusjoner her inne. Jeg vil nå be om at alle må bruke sitt nick når de skriver noe (slik de innførte på bli gravid siden da det oppstod mye krangling der). Hovedinnlegger bør heller diskutere dette på kranglesiden eller med fagperson på ekspertsvar.
stima Skrevet 22. januar 2007 #33 Skrevet 22. januar 2007 ehh.. må bare svare på dette innlegget..-Det ER bevist skade på foster, man har tatt tester med trekk fra joint og filmet fosteret og hodet til fosteret!! Det værste du kan putte i deg for fosterets sin egen opplevelse er nemlig hasj og lsd!!
Søskendrøm<3 Skrevet 22. januar 2007 #34 Skrevet 22. januar 2007 Uff så mye krangling! Synes selv du burde oppsøke hjelp. Kanskje først forhøre deg med lege eller jordmor. De er jo der for deg!! Det er jo kjempe bra at du har klart å kutte ut røyken :-) Men håper du klarer å kutte ut det andre også, har hørt det ikke er så bra.. Lykke til!!! Mange klemmer fra x-jointrøyker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå