Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Det er vel bedre med en joint enn 20 prince om dagen.. Jeg har klart å slutta med vanlig røyk, men røyker ennå en joint om dagen..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 uff, seriøst svar jeg er ute etter her ikke dritt slenging!! Trenger ingen preken...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Vess du signere me nick så kainskje du får nå seriøse svar å...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Hvorfor i det hele tatt legge inn innlegg som provoserer så sterkt???Du mener vel ikke at du trodde noen her ville holde med deg i den uttalelsen? Hvis du er en vordende mor, da sier jeg bare som jeg alltid har ment, det burde vært obligatorisk med søknad for å få bli gravid!
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Her ska du få et seriøst svar! Syns ikkje bare at d e et dumt valg, eg syns du e jææææææævli egoistisk som i d heile tatt kan vurdere å gjøre nåkka sånt! D e heilt klart at 20røyk om dagen ikkje e bra førr ungen, mne d kan ikkje rettferdigjøres uannsett at du røyke joint når du e gravid! Åg eg e ikkje ei sånn der prippenberte som aldri har røykt en sigarett eller som aldri har prøvd å røyke en joint i mett liv, eg røyka 20-30sig om dagen førr av rulletobakk. Åg d e greit så lenge d bare går utover deg sjøl, men når du har et lite liv i magen din som du ska ta ansvar førr, da må du faen meg se tell å bli voksen! Åg slutte å se ka du treng førr å komme igjennom dagen, åg bynne å se ka som e best førr ungen din! Førr d e garantert, at du røyke en joint om dagen e ikkje bra førr ungen din! Eg håpe førr din del at ungen din ikkje blir hjerneskada! Da kan eg låve deg at du blir å slite me samvittigheita di resten av livet! Åg d kan eg sei førr d ser eg kver einaste uka på jobben der eg jobbe! Førr eg jobbe me funksjonshemmede/utviklingshemmede barn kver uka, åg nån av dem hadde samme innstillinga som deg når dem va gravid! Så tenk over d du gjør, førr d e nåkka av d mest EGOISTISKE du kan gjøre!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 herregud...nickefande tenker jeg, det blir bare for dumt!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Kommer du til å gi den nyfødte en joint om dagen også? For det blir i grunn akkurat det samme...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Kan godt svare seriøst jeg.... Hovedinlegger: Jeg mener du tar feil, og deler IKKE ditt synspunkt.. Joint,som du skriver, eller hasj er like skadelig for fosteret enn røyk, om ikke enda verre... Men det er min mening... Er ingen forsker, og har ingen dokumenterte bevis eller noe.. prøv heller og kutte ut alt du.. mye bedre.. For både deg og babyen... Mvh
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Det er veldig stor sjanse for å du får barn med adhd når du røyker hasj. vitenskapeligt bevist. bare så du vet det. ikke veldig lurt nej......
mathi Skrevet 21. januar 2007 #11 Skrevet 21. januar 2007 Iom at behovet ditt for en joint for er så sterkt at du ikke klarer å kutte ut, selv når de er gravid, vil jeg anbefale at du tar kontakt med ruspoliklinikken i din kommune. De kan hjelp deg med å kutte ut. Babyen i magen din er prisgitt deg og din sunne fornuft. Håper du finner ut av det. For babyen sin skyld.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 Hei du, jeg skal forsøke å komme med et seriøst svar til deg selv om jeg må innrømme at jeg blir provosert av det du forteller....Jeg er heller ikke mors beste barn og har erfaring med mye selvom dette ikke eer relevant her ) Nå er det helt sikkert kjempelurt at du har slutta m vanlig røyk, men som noen andre skriver under her, det rettferdiggjør ikke jointen hver dag. Du har tydeligvis et prblem med å slutte og det må du fktisk oppsøke hjelp for å få til. En ting er skdene på det ufødte barnet, en annen ting er hva du bedriver med babyer og småbarn i huset. Etter hva jeg har erfart tør jeg påstå at dette kan påvirke deg til å bli en dårlig omsorgsperson. Desverre... Oppsøk hjelp. Det er mitt råd. Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #13 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Er det mulig? Unnskyld meg, det er bare å slutte! Jeg er ikke noe prippen berte som er bedre viter. Jeg har en sønn på snart 6 år, og jeg skal si deg en ting, når jeg ble gravid med han så røkte jeg nok mer en 1 joint om dagen! Samt at jeg tok amfetamin regelmessig. Når jeg fant ut at jeg skulle ha han så sluttet jeg med alt tvert og har ikke rørt det siden! Det er virkelig ikke noe problem, SÅ SKJERP NØTTA DI OG SETT DET SOM VIKTIGST FØRST!!!!! Det er bare å slutte med det nå!!! Det er absolutt ikke noe hokus pokus! Du trenger ikke hasj, men ungen din trenger friskt uforurenset blod! Og jeg vet hvor jævlig noia man kan få av hasj, får du ikke noia for at ungen din skal bli skadet og rar av det? Er du ikke redd for at andre som du kanskje tror er trofaste vitere av hva du holder på med skal reagere og "tyste" på deg til barnevernet når ungen kommer? Du har mye å skjule, og hadde jeg vært like dum som deg å fortsatt med det jeg holdt på med, så hadde noian kommet å tatt meg for lengst!!! Du tror nok at det ikke synes på deg at du røyker, men det gjør det faktisk, og det vet jeg, fordi jeg hasr vært på begge sider! Så vær så snill, ta til foruft og gi deg mens du kanskje ennå har en normal unge under livet ditt!!!
MammaTilNick Skrevet 21. januar 2007 #14 Skrevet 21. januar 2007 Testen i dette innlegget er slettet av moderator.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #15 Skrevet 21. januar 2007 Teksten i dette innlegget er slettet av moderator
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #16 Skrevet 21. januar 2007 veit ditta her ikke er kranglesiden, men ble bare så provosert over innlegget, og måtte bare få ut meningen min om dette....
☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. januar 2007 #17 Skrevet 21. januar 2007 Kutt ut BEGGE deler du. Tror ikke du får mye støtte her inne når du fòrer babyen din med narko hver dag. Stakkars barn sier jeg bare,
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #18 Skrevet 21. januar 2007 Er dette i det hele tatt seriøst? Kan ikke helt tro att en kan være så dum. og så i det hele tatt spørre om dette her på bim? Så klart må du rekne med hets! Nå er ikke jeg noen ekspert, men hasj er jo en form for rus og tilsvarer sikkert mer en 20 prince. Om him i det det hele tatt er seriøs her så vil jeg be deg henvede deg til helsepersonell som kan følge opp stakkars babyen. Og hjelpe deg med rusproblemet, for du har jo det når du når du kan gi opp vanlige sigaretter men ikke jointen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #19 Skrevet 21. januar 2007 hei Så at det var et innlegg nedenfor som handler litt om ditt spørsmål! Jeg er imot all form for giftstoffer når man er gravid så jeg synes naturligvis ikke noe om det du skriver.............spesiellt når man er gravid - barnet ditt har jo ikke bedt om å få lov til å bli rusa og kan jo ikke stoppe deg stakkars..................
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 21. januar 2007 #20 Skrevet 21. januar 2007 Hadde en venninne som holdt på med det samme som deg. Barnet hennes ble født frisk, men i ettertid har den utviklet sterk astma, allergi og kroniske problemer med luftveiene. Nå kan ikke foreldrene ta seg en vanlig røyk i nærheten av barnet en gang. Tenk også på alle giftstoffene som går over i livmoren og videre til ungen din!!!! Slutt nå, før du får et barn med misdannelser eller andre problemer pga din dumhet.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #21 Skrevet 22. januar 2007 Jeg er ikke ute etter å kjefte eller si hva du skal gjøre, men.. Tror en joint om dagen er mer skadelig enn en røyk om dagen for å si det sånn.. Prøv å hold deg til barnet er trygt ute og ferdig ammet, hvis ikke kutte det ut helt.. Jeg sluttet med en gang jeg fikk høre jeg var med barn både med røyk og tull, tenk at barnet ligg å vri sæ for hvert trekk du tar
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. januar 2007 #22 Skrevet 22. januar 2007 begge deler er skadelig! sånn er det bare. røyker selv, men den dagen jeg får en pos. test så er det slutt! mitt barn skal selv få velge om det vil ødelegge kroppen sin. jeg som mor føler at det ikke står til mitt ansvar å ødelegge barnets liv! dette har alt å gjøre med det å steppe opp, å ta ansvar for livet som vokser inni seg. Ikke finne forskjellige unskyldninger til å holde ved stygge uvaner når man er gravid. er man voksen nok til å bære frem et barn, så burde man fan meg være voksen nok til å se alvoret i livssituasjonen sin og ta ansvar! fetteren min har selv vokst opp med en mor som rusa seg, gjennom hele svangerskapet og i tiden etterpå. hun påstår selv at det var bare hasj, og greit nok. skal tru henne på det.. men nå er sønnen 15 år, og har allerede i mange år vært i eget utviklingsprogram for "troubled kids". han har raserianfall, null sosial kompetanse, sliter med tung astma og allergi, har visse psykiske problemer og en tix han sliter med (kaster hodet rundt og rundt når han blir stresset) han har ikke kontroll over livet sitt i det hele tatt, og sliter med mye rart. synes så utrolig synd i gutten. ja, greit nok, han kunne kanskje hatt alle problemene uansett, men da hadde han iallefall valgt den oppførselen selv. i dette tilfellet har han ikke hatt valg. veien var lagt for han lenge før han ble født.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #23 Skrevet 22. januar 2007 enig med hovedinnlegger. det er bedre med en joint om dagen enn 20 prince. men ikke nødvendigvis mere riktig. Hasj er heller ikke påvist skadelig for barnet annet enn det de påstår voksne kan få også, psykiske skader. men hvem har nå ikke det sier jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #24 Skrevet 22. januar 2007 Hei Tror ikke det er bra med 20 prince om dagen. Men at mor ruser sseg i svangerskapet er IKKE bra. Håper du greier å slutte før barnet blir født, og at barnet slipper å vokse opp med en mor og/eller en far som ruser seg. Jeg er selv gravid og ville ikke ha påført den lille etterlengtete babyen min noe skadelig. Men ikke minst så er vi forsterforeldre til to små som ikke kan leve sammen med sine foreldre, fordi de ikke har nok "kompetanse" i forhold til hva barn trenger. Jeg mener ikke at det er en barnevernssak hvis du røyker en joint om dagen. Men det er ikke et lovlig stoff i Norge og hvis du blir tatt med en liten baby i huset og narkotika kan det få store konsekvenser for både deg og den lille. Håper du kan greie å slutte, og at du og denn lille kan leve et sunnere liv, sammen.
goldielocks Skrevet 22. januar 2007 #25 Skrevet 22. januar 2007 Jeg blei veldig lei meg da jeg leste innlegget ditt og alle svarene du har fått.... mange sterke meniger. jeg forstå at du har problemer. og håper virkelig at du tar til deg alt kjeft du får her, og gjør noe med det. Be om hjelp PLEASE!. Det er flott at du har klart å slutte med 20 røyk om dagen! det vises at du har sterk vilje! Jeg er sikkert på at du kan slutte med jointen din også, vær bestemt! Det er ikke så vansklig som du tror. Og jo tidligere du slutter jo mere sjanse å få et frisk barn. Do it now! Lykke til!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå