Gå til innhold

Jeg har testet positivt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

HJELP!!!! HEHE det går trill rundt for meg.. streken er ikke så sterk, men har også drukket en kanne med te så jeg vet ikke om det har noe betydning... og jeg testet på kveld. men min herlige søte msn bim venninner ser bilde av testen på msn og sier at strek er en strek...

Skal ta blodprøve i morgen... og ja klarte ikke vente.. ble litt lei meg når jeg så jeg fikk litt blod..

Da rev jeg opp papiret og tisset på pinnen, og ga faan hehe så kom det jaggu 2 streker opp...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7882199-jeg-har-testet-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære kjære kjære Tullemor :)

Den testen viser (på msn) akkurat det magefølelsen min har sagt,og det jeg på dine vegne har håpet sånn på.

AT DU SKAL BLI MAMMA !

Jeg er så glad at jeg gråt på dine vegne i sted,og ingenting kunne gi meg bedre start på den nye uka,eller avsluttning på den gamle...

Enn at akkurat du skulle få oppleve dette.

Jeg gleder meg med deg,og det vet jeg vi er mange som gjør.

Ta vare på dere,og gled deg over nyheten..

God kosemose-klem til deg fra

Annonse

Neimen neimen det var da helt fantastisk Tullemor1. Jeg er bare så glad på dine vegne. Håper virkelig den lille spiren klamrer seg fast nå da. Enn så deilig å kunne se 2 streker på testen. Får helt frysninger ved tanken jeg....

Kjempeklem fra

Hei!

Det var da positivt i dobbelt forstand!!!! :-))

Når var det du fikk satt inn egg? Hvilke dato?

Jeg holder på å gå i spinn selv, fikk satt inn to egg 11 jan og skal ta testen den 24..

Har så langt styrt unna div urumskheter i trusa. Det er lyst der og lukter salt/hvitt. Har hatt vondt i ryggen en dag, ømme pupper hele tiden og de er blitt større!! Ellers ingen ting bare føler meg litt "rar" avogtil..kanskje litt svimmel innimellom.

Er ikke nervøs og tar ting som dem kommer, dette er tross alt bare mitt første forsøk.

Jeg håper og tror det går sin vei nå!!

Gratulerer nok en gang,kjære deg!

Er helt bortreist nå.... det er virkelig sant! to lyserosa strek!

Har ikke helt kommet meg etter sjokket enda jeg. Sitter med tårer i øynene, smiler og ler om hverandre her jeg sitter.

og ja.. da må jeg vel bare starte på strikkinga da. Er ikke hver dag en skal bli bimtante heller hehe

Så vi snakkes mer på msn, kjære deg.

Eller på tlf hvis du vil.

Masse klemmer fra

JAAAAAAAA!!!!!!!!!

Ja ja ja ja ja ja ja!!!!!!

Gud,det var herlig å lese. Dette SKAL gå bra!!!!

VIl bare si at når jeg var gravid med mine to barn så blödde jeg en masse,men de klorte seg fast. På förste graviditet,så måtte jge faktisk bruke bind.Men det gikk helt super flott allikevel.

Lykke til!!!!

Annonse

Jaaaaaaaaaa - jeg VISSTE det!

Gartulere så mye kjære deg. Testen kommer bare til å bli mer og mer pos. for hver dag som går. Og jeg (som alltid spotter) synes det er velidg betryggende å høre at det går an å spotte + teste posivt samtidig:-)

Nå må jeg skynde meg å komme etter i februar!

Stooooor klem fra meg til deg og spiren(e)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...