Gå til innhold

87_jenta,Nora Sofie<3 og spire

Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg ville berre spør hvordan det går med dere? Jeg fikk ikke jenta mi på nyttårsaften jeg heller, hun kom 14 dager før tiden, var berre 1870 gram. Det viste seg at morkaka hadde vert ødelagt, så jenta mi kunne død i magen min.

hvor stor er din jente blitt, litt morsomt å sammenligne siden vi egentlig hadde termin samme dag. Leah var 3020 gram sist tirsdag, hun har lagt på seg i rekord fart

Fortsetter under...

Hei du!! Så utrolig skummelt! Men godt å høre at det går bra nå!!! Da fikk du en bitteliten jente du også! Hun er sikkert kjempesøt =) Gratulerer!

Vet du...Nora Sofie har blitt den bolla! hihi. hun spiser så vanvittig mye og bærer ikke preg i det hele tatt av at hun er prematur. Vi var på kontroll i dag og snuppa viste seg å veie 4015 gram! Så nå er mamman ganske stolt altså! Vi koser oss hver dag og nå er kvalmen min så og si borte, så livet er herlig!

Alt går greit med dere ellers?

Klemmer fra

Ja, det var veldig skummelt, men du vet nå hva det er, var ikke akuratt så kjekkt det som du opplevd heller. Ellers går alt greit her ja. Jeg er veldig trøtt da Leah griner hele tiden, i tillegg går jeg på skole, driver på med 2. året på sykepleien.

Hvor mye drikker jenta di pr. måltid nå da? leah drikker ca 75 ml gjennomsnittilig pr måltid. Det er visst bra til å berre være 3000 gram.

Hadde vert morsomt å fått sett noen bilder av jenta di. Vi er nettopp ferdig med hjemmesiden vår, her har vi lagt ut maaaaaaaaaange bilder:)

Åååå hva er adr til hjemmesiden da?

Skal legge ut litt bilder etterhvert som jeg får fikset pc`n min. sitter på en eldgammel en nå :) Så bilde på profilen din! Så nydelig jente!

Hehe skriking ja...av og til kunne man ønske at de bebisene hadde en av/på-knapp. Min lille er ganske fornøyd for tiden da så skal ikke klage ;)

Hvor mye hun drikker...det varierer veldig. Hun får mat ganske ofte... 7-9 ganger om dagen. i hvert fall 100 ml per måltid, men det varierer jo da for det kommer an på humøret hennes og hvor mange måltider hun får per dag. Vi har det bare som en regel at vi skal gi hun så mye mat hun vil når hun er sulten =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...