~chess~ Skrevet 24. januar 2007 #26 Skrevet 24. januar 2007 Hei alle sammen! Nå er mensen på vei bort her heldigvis, så nå begynner nok en gang den spennende jakten på el. Har bestilt nye el-tester som er på tur fra Danmark. Jeg har el rundt 1.februar. Men jeg må si jeg er ganske forvirret over kroppen min som plutselig har begynt å korte ned på syklusen med et par-tre dager. Ja, ja er jo praktisk med 28-dagers sykluser i grunn. Vil bare ønske alle sammen lykke til denne pp! Nå SKAL vi klare det!! )
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #27 Skrevet 24. januar 2007 Heihei. Joiner denne tråden! Nå er min mensen også borte, en hel dag før. Jess.. El er 1. eller 2. februar. Har også bestilt tester så da får jeg vel kanskje vite mer konkret når el er. Dette blir spennende! Lykke til alle sammen! =)=)
meg & mine små Skrevet 25. januar 2007 #28 Skrevet 25. januar 2007 Nå er mensen over for denne gang. Så hærlig! Håper på et langt opphold denne gangen. Jakten på el har vel muligens startet for noen av dere allerede. Lykke til jenter!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #29 Skrevet 25. januar 2007 jakten min skulle ikke startet ennå, men tok en el test i dag morges som var sånn ca nesten positiv. Ikke mye om å gjøre, for å si det sånn. lurer fælt på om jeg kanskje får tidlig el eller noe *hoppe til køys*
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 28. januar 2007 #30 Skrevet 28. januar 2007 Da er jakten på el stratet for min del også. Skal vel egentlig ikke ha el før i slutten av uken , men er jo lov å " trene" litt før alikevel he he. Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå