Gå til innhold

**** Skravletråd IKM uke 7 ****

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*** Hallo alle prøver med ikm i uke 7 ***

Nå må det klaffe for oss - det er jo uke 7 (lykketall)

Dessuten er det jo årstallet 2007, eller 2 007 - med retten til å bli gravid som jeg kaller det ;o)

Nå er det vår tur jenter!!!!!!

Min el er forventet ca. 2.februar - så det blir det å hekke så mye som mulig rundt de dagene der ja!

Klemklem fra meg.

Hehehe, 2 007, den var god emblamamma:) Kanskje det blir tvillinger??

Min el er ca 1 februar. Har planer om å hekke hele uka, litt før og litt etter ;) Sambo bør bare være påplass! Denne gangen skal det gå :)

Heia oss jenter, har planer om at februar skal bli superfruktbar måned!

Nattaklem :)

Heia :)

Jeg og sambo har snakket masse nå..

Ikke kapp av meg huet da, hvis dere synes dette blir for gæli, meeen..

Tenkte vi skulle fortsette å prøve skikkelig i februar, hvis det ikke går da så tar vi oss en pause i prøvinga til april igjen.

vi synes liksom at det blir bedre for barnet å bli født på nyåret, ikke midt i desember, evnt. i romjula.

Føler at det er litt spes å tenke sånn selv, men er jo for barnets beste. Er aldri lett å hele tiden være den yngste heller.

Kommer seff ikke til å bruke prevensjon i det hele tatt, så skjer det store underet alikevel, så kommer vi selvfølgelig til å bli like glade :) :) :)

Var bare noen tanker vi gjorde oss i går.

Flere som har tenkt på dette?

Tror jeg har el 3 eller 4 februar.

Mannen min reiser vekk 30 januar og blir vekke til etter el. Så nå håper jeg virkelig at svømmerene har god levedyktighet! Litt optimist må enn jo være hihihi.

Lykke til jenter i den nye pp!

Heja!

Nei da Lioevr 13pp, jeg kapper ikke av hue ditt:) Forstår hva du mener og at dere tenker som dere gjør. Litt kipt å ha bursdag midt i julestria også...meeeen når det er sagt så tror jeg helt personlig at vi kommer til å kjøre på, uansett vær og føreforhold. Etter 12 pp kjenner jeg at jeg nok ikke har ro til å la være å prøve i mars oxo. Det får heller bli den perfekt julegaven med termin den 24 des :D

Jenter, vi får satse på oktoberspirer vi, og bleieskift neste jul :)

Hoi, det nermer seg...bare 21 dager til de første her har EL !!!

Annonse

Hei jenter!

2 007 med rett til á bli gravid!! hahahaha- den var jo bare rábra da! Sitter her og er litt smádeppa jeg da... sikkert bare tr som ödelegger alt. I gár var en pyton sinna dag- og i dag sá har jeg bare värt trist og lei meg... Men jeg ser lyset... jo mer jeg närmer meg el... og *&5$·&( TANTA ?6%!!! forsvinner!!

ha en fortsatt fin kveld jenter!

Jippi! Jeg kommer med i uke 7 jeg også! :o)

Hei, forresten! :o) Nå ble jeg jammen glad, siden 7 er lykketallet mitt, og "2 007 med rett til å bli gravid" er det beste slagordet for året, hihi.

Pga korte sykluser får jeg IKM nesten akkurat innenfor grom-uka; uke 7! Det må jo bare være et godt tegn! Det får meg nesten ut av tr-deppen som oppsto da tanta kom her om dagen, faktisk. Ny pp, nytt HÅP! :o)

Min el blir rundt omkring 3. februar, og både jeg og sambo er klar for innsats. Lykke til alle sammen!! Måtte vi alle ha el og dyktige svømmere denne gangen! ;o)

Hva mener du med positive da? Er teststreken like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? I så fall så burde du få en legesjekk! Hvis den er svakere enn kontrollstreken så er det helt vanlig fordi man har alltid LH i kroppen sin, det er når man har el at nivået blir forhøyet.

Jeg melder meg også på her. Sluttet på pilla denne mnd, men stresser ikke med sex rundt el i denne pp. Tar det litt som det kommer. Dersom det ikke innfinner seg et lite mirakel i magen denne pp, så tar vi pause til april med samme arugmentasjon som livero 13 pp. Og da kommer vi til å kjøre for fullt med sex hver dag rundt el, med det håpet om at vi ikke bruker altfor lang tid slik at det ikke blir så veldig stor aldersforskjell mellom storebror og Lillesøsken.

hei hei jenter!

Dette var den morsomste uke-x-skravletråden jeg har vært med på. Med slagord og greier! hehe..

Og åååå så godt å høre at det er flere som tenker som oss; vi tar en liten "pause" i prøvingen for å satse hardt igjen på 2008-baby fra april. Vi kunne prøvd denne måneden også selvsagt, men vi skal være fra hverandre under EL, så da blir det ca 3 mnd pause på oss. Men det vil bare si at vi ikke sikter så hardt på EL disse månedene, og skjer det likevel så er vi selvfølgelig superhappy.

Nå er det en ferieplan i jula 07 også som gjør at det hadde vært fint å ikke være spreng-gravid akkurat da, så det er ikke BARE desember-bursdag som skremmer oss :)

Hehe, jeg klarer bare ikke å ta prøve-pause, jeg. Tør ikke å la noen pp gå bevisst til spille, kjenner jeg. :o)

Tyrjente76, nå har vi havna i samme uke igjen, ja! :o) Det har vi vel ikke vært siden juli, eller noe? Vi tar vel det som et godt tegn! Garantert denne gangen vi blir gravide, tenker jeg...? ;o) Jeg skjønner veldig godt hvordan du tenker, har nok vært inne på det samme selv. Men jeg prøver å skyve det vekk så godt jeg kan, og klamrer meg til håpet enda. Og blir veldig glad hver gang noen som har prøvd lenge får det til!

Vi må jo bare prøve å være positive, en dag blir det sikkert vår tur også!

Åh :)

da resite tr i går kveld :)

slapp unna med et helt døgn, he he. de ville visst ikke være på besøk så lenge.

Skal nok ikke legge prøvingen helt bort vi heller.

absolutt ikke, men jeg har koblet ut ladycompen, og kommer ikke tl å bruke ff eller el tester.

blir så ekstra mye forventninger synes jeg, også blir skuffelsen så sinnsykt hard å takle.

Nei, her blir s\det sex når vi har lyst, og evnt. en test hvis tr plutselig skulle bli fordinket :)

sambp reiser på to-dagers tur på mandag..

så det er ikke sikkert vi rekker el heller.

nå tar jeg det meste med en klype salt her kjenner jeg. ble alt for mye av det gode denne ppèn.

ha en flott dag jenter :)

hei. akkurat samme tanke har vi. vist d ikke går denne gangen venter vi til i sluten av april. bedre å være elst enn yngst:P åsså har samboern bursdag 28 januar så vist vi e heldikan d jo klaff på samme dag, det hadde vært gøy:)

har ikm (vest syklusen min ikke har slått sæ vrang) 7 februar, men som regel så e den litt i ulage så , kan si fra 7 å utover i februar:P

enn du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...