Gå til innhold

IKM imorgen....tror jeg

Anbefalte innlegg

Tror jeg har IKM imorgen ( litt usikker fordi eggløsningen var sein denne mnd men normalt skulle jeg hatt den for en uke siden ). Har den siste uken vært unormalt trøtt, sovnet før 21.00 hele uka:-(, vært småkvalm ( bare om kvelden men ), oppblåst som en gassballong, kjempevonde pupper med DET mønstrete kartet med blodåret( helt sykt å se på ) og i hele helgen små stikkinger nederst i magen. Kjennes ut som nåler som blir stikket inni der et sted på en måte.

Har en test liggende som jeg planlegger å ta i morgen men, er så nervøs for at den skal være negativ. Tok en test på ettermiddagen på fredag som var negativ, så tenkte kanskje at morgenurin imorgen vil være bedre?.!? Mer fornuftig å vente noen flere dager?

Noen med bedre greie på dette enn meg?

Skulle egentlig vært ulovlig av kroppen og kaste ut symptomer hvis ikke det stemmer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7881695-ikm-imorgentror-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok best å teste med morgenurin, for da er hcg mer konsentrert. Og det beste er å vente til ikm:)

Jeg har selv ikm i mårra og kjenner meg igjen når det gjelder de symptomene du beskriver. Det stikker nåler inni magen min også, i tillegg er jeg utrolig trøtt.

Så jeg venter i spenning!!!

Må få høre når du har testet da:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...