Gå til innhold

Akkurat nå vil jeg bare dø!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så lei at jeg vet ikke om jeg orker livet mer. Har hatt fødselsdeprisjon nå i 7 mnd, og jeg føler at jeg ikke orker mere. Jeg vil rett og slett bare dø. Skulle ønske at hjertet bare stoppet på meg. Kjenne at jeg sakte dras opp til himmelen. Slippe å være i veien, slippe tanken på å være dårlig mor, slippe å være plage for familien, slippe rett og slett å være til lenge. Jeg har jo ikke akkurat bedd om å komme til og jeg ba heller ikke om at min mor skulle forlate meg ved 2 års alder. Hele livet har jeg levd uten henne, og nå vil jeg bare dra selv. Sukk.............

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7881660-akkurat-n%C3%A5-vil-jeg-bare-d%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Offamejen..

Ikke gi opp nå. Om to mnd skal du gi liv til verdens fineste skapning.(om jeg forstod rett så er du 7 mnd på vei(?)).

Du er viktig, du er verdifull og du er den eneste som kan ta deg av og elske barnet inne deg slik som det trenger å bli elsket.

Jeg har slitt i lange perioder selv i livet mitt. Vet hvordan det er å føle at en bare vil forsvinne fra jordens overflate. Men, det viktigste er å bekjempe alle vonde tanker, se fremover og søke hjelp. Prøv det, og hold ut nå..

Lykke til!

Det er jammen ikke greit å være til bestandig.. Det skal gudene vite..Jeg går utifra at du har et barn på 7 mnd?? Hun ovenfor meg tror du er 7 mnd på vei?. Håper du kan skrive hva som er det riktige..Uansett, så skjønner jeg hvordan du har det..Jeg har hatt det slik både når jeg har vært gravid og etter fødsel, så jeg vet, litt for godt..., noe av det du går gjennom.. Og det kan jo egentlig nesten ikke beskrives. Men du MÅÅÅÅ søke hjelp!! Helsestasjon eller fastlege kan hjelpe til å finne frem til hva som kan passe for deg av tiltak..Jeg har prøvd å gå til psykolog og har hatt psykiatrisk sykepleier på besøk ein gang hver 14 dag, men når jeg var på det dårligste så var hun til meg 2 dager i uken. O g det var til stoooor hjelp!! Bare å kunne ha noen der som kunne sitte å høre på alt man hadde på hjertet og som man trengte å få ut.Denne personen ser på deg som om at alt av hva du sier er helt "normalt", og hever ikke på øyenbrynet uansett hva man sier..Det var helsestasjonen som tipset meg om å ringe til psykiatritjenesten, som jeg da avtalte tidspunkt om når de skulle komme hjem til meg.For de kommer på "hjemmebesøk" så man slipper å drasse seg av gårde, når ting er tungt og vondt nok fra før av.. Håper du får hjelp! Du må bare prøve å få fam eller en god venninne til å hjelpe deg, hvis du ikke klarer det selv. De kan jo f.eks. bli med deg dit du drar, hvis du syns det er vanskelig å dra alene, eller du ikke får til å si hvor tungt du egentlig har det..Lykke til!

• 1 måned senere...

vist det er så alvorlig, så går du til legen vennen, å forteller han/henne akkurat som det er (vist det er vanskelig, skriv det ned på arket å gi det til legen), fortell om tankene dine om døden å det.... det vill ikke koste deg noe med psykolog! vist du har tanker eller planer om sm eller skader deg selv tror jeg... ellers tror jeg det er mellom 2-300kr pr time... lykke til ivartfall... Du klarer deg gjennom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...