Anonym bruker Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Har en litt dårlig dag og føler meg helt utkjørt.. det verste er kanskje at mannen min kritiserer så mye av det jeg gjør idag.. og det skal ikke så mye til før jeg får gråten i halsen... Hva skal jeg gjøre for å komme opp av "grøfta"? Det skal sies at mannen min absolutt ikke er psykopat eller noe i den retning, men han har nok bare en litt dårlig dag han og, noe som går dårlig med at jeg er så hårsår.. Men, selv om jeg vet det, så er jeg bare trist.. Selv om baby sparker og alt.
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Mitt beste tips er å tillate seg selv en skikkelig gråtetokt, raskt og effektivt. Det hjelper i hvertfall meg når jeg føler at alt er grått, litt som om tårene vasker vekk sløret som får alt til å virke mørkt. Men det er meg da, det har alltid funket for meg. Jeg stortuter, også er jeg ferdig med det
HappyJoy Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Enig tingelingen! Pleier å funke for meg og!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Ta en gråtetokt og/eller gå en tur! Fysisk aktivitet hjelper alltid på humøret!
tinemor83 Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Helt enig med de over her.. er ofte ikke så mye som skal til før vi begynner å storgrine for tiden og da lar jeg det bare komme.. Storgriner en stund for å få det ut, og så kommer det seg etterpå. For meg da i hvert fall.. Håper du kommer deg ovenpå igjen, er ikke noe kjekt at du er lei deg! Stor trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå