WP-TLogPeanut Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Fiine rosa voksiposen og verdens vakreste lille jente
mammmamia ** Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Jepp :-) Men verdens vakreste jente ligger i min vogn altså! Forøvrig er vogna mi pynt nok i seg selv, har ikke sans for pynt jeg ;-) Men leke har vi da, men den ligger nedi vogna, sammen med lillemor!
Gjest Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Lekker vognpose innimellom, min lille pompeline og en bamse i primærfarger som har en liten bjelle...
Mamma 06 & 07 <3 Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 Vi har en deilig saueskinnspose med hardangerteppe på fra jeg var liten, som mamman min har sydd. Også har vi en hengene blondesak med navnet til lillegutt på, og så klart den lille gutten vår!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Lucas har aldri hatt pynt, syntes det så så dill-dall ut..heheh..Men han har et fint teppe med navnet sitt på over vognposen:)
mai mammaen til to Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 har en så utrolig fin liten jente jeg som pynter opp alt.. i tillegg så er vognen rosa og svart..kjempe fin..så trenger ikke pynte så mye nei.. men har av og til noen leker hengende..men ikke for pynten sin del... for at hun skal ha noe å gjøre
mammaentiltrulte Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 lillesøsteren min har laget en lekker pynt i perler som henger litt ned i rosa, beige og lysegrønn med rosa hjerter nederst. alldeles nydelig, festet i en sikkerhetsnål. også lille tulla da nedi skinnposen fra jeg var lita pyntet opp med vognteppe strikket av mamma
aprilspøk Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Har aldri tenkt på å pynte vogna.... Vogna er for meg en bruksting, med en liten gullklomp oppi!
monztah Skrevet 21. januar 2007 #10 Skrevet 21. januar 2007 Har heller ikke pyntet vogna, men prøvd meg litt på noen hengende vognleker. Men snuppa har ikke vært så interessert i de, og forresten er det oftest sovetid da hun ligger i vogna si, og da forstyrrer de mest.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 22. januar 2007 #11 Skrevet 22. januar 2007 Har vognteppe fra Fru Lyng over skinnposen og på kalesjen henger en fisk i sølv med en rosa sløyfe på som hun har fått av onkelen sin. Dynen og puten har hardanger mønster på trekket som er laget av bestemoren min. Syns det er koselig med en pen vogn jeg:-)
*toppris* Skrevet 22. januar 2007 #12 Skrevet 22. januar 2007 har en leke som gogutten liker veldig godt, sommerfugl fra lamaze serien.. mange fine farger:)
meg & to små vampyrer Skrevet 22. januar 2007 #14 Skrevet 22. januar 2007 en elefant som lille vampyr elsker å kikke på
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #16 Skrevet 22. januar 2007 har en sølvkule hengende,gammel samisk tradisjon å ha en sølvgjentand som skal beskytte barne ditt fra de underjordiske:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå