*rugekassa* Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Har skikkelig halsbrann som har vart i hele dag..... gjør kjempe vondt... svir og verker.... brennner i brystet... bare jeg bøyer meg litt fremover forsterkes det veldig..... har du ett godt råd blir jeg glad...drikker melk... spiser ikke krydret mat... føler jeg har prøvd det meste......... vet du om noe lurt???;-)
rampen_ Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 jeg har prøvd noe som heter Link.. fås kjøpt reseptfritt på apotek. Funker med en gang... ellers hører jeg folk anbefaler GAviscon eller noe sånn..
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 kjøpte Gaviscon på apoteket i går. det smaker helt forferdelig, men hjalp veldig på både halsbrannen og de sure oppstøtene jeg får med en gang jeg ligger flatt.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. januar 2007 #5 Skrevet 21. januar 2007 noen sier at love hearts funker men ikke vet jeg... ;oD
Nickoline med 2 jenter Skrevet 21. januar 2007 #7 Skrevet 21. januar 2007 Jeg tar aflurax tyggetabletter, men om det haster og du ikke har et åpent apotek i nærheten har jeg hørt at å spise mandler skal hjelpe veldig! Har ikke prøvd det selv, men det er vel verdt et forsøk om du har noen liggende :-)
spindel Skrevet 21. januar 2007 #8 Skrevet 21. januar 2007 Love hearts har funket begge gangene på meg. Gaviscon ble jeg kvalm av
meieriet Skrevet 21. januar 2007 #9 Skrevet 21. januar 2007 Mandler skal visst hjelpe. Sliter ikke med problemet selv, men kjenner nok av de som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #10 Skrevet 22. januar 2007 IKKE drikk melk... Har hørt at det på sikt bare forverrer problemet, fordi magesekken vil produsere mer syre for å fordøye melken som er basisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå