¤pusi¤ Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Fikk Tr besøk 10/01 og nå på torsdag og fredag el-slim, i går og idag har eg hatt vondt/press i magen ,....er det el- smerter??isåfall har man det til el?? eller etterpå også??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Jeg har ofte el smerter et par dager etter selve el. Tror det har noe med at egget bruker litt tid på å komme seg ut av egglederen,. og at det er dette jeg kjenner.
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Det er veldig forskjellig. Noen har smerter før el, noen har smerter når de har el, noen har smerter like etter el, noen har smerter både før, under og etter el og noen har ikke smerter i det hele tatt. Men når du er pluss/minus 14 dager etter mens og får smerter så er det en god pekepinn på at du er veldig nære el i allefall. Har du prøvd å bruke eggløsningstester?
¤pusi¤ Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2007 Hei, og takk for svar. Nei, eg har ikke brukt eggløsningstester. Satser på mye kos :-) hver eller annenhver dag. Hadde ikke forventet el fullt så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå