Gå til innhold

ny her-kanskje det blir et kort opphold :(

atpåklatt08?

Anbefalte innlegg

heisann

har vært en snarvissit i dette forumet tidligere og håper at jeg blir lenger denne gangen

går det ann eller er det psykes som tar over?. Er 7+5 i dag -i går fikk jeg små blødninger. Hadde en SA i oktober 7+3 nå er jeg livredd for at det samme skal skje igjen. Tenker jeg drar rett til legen i morgen så jeg kan få en ultralyd time. Jeg blir gal av dette her, men det er kanskje ikke meningen at det skal gå bra?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fikk en klump i magen når jeg leste innlegget ditt. Jeg har selv opplevd SA og ble raskt gravid igjen etterpå. Svangerskapet gikk greit - jeg fikk en gutt og nå venter jeg gutt nr 2.

Synes helt klart at du skal dra til legen i morgen og be om UL for å være sikker. Det er heldt forferdlig å gå rundt slik å bekymre seg - det vet jeg alt om.

Krysser fingrene for at alt skal gå bra med deg. Hold meg oppdatert om hvordan d går.

Hei, og gratulerer attpåklatt :)

Tror kanskje jeg har gratulert deg inne på "over 35 og prøver" også, men det er bedre med to ganger enn ingen!

Nå håper jeg du slipper å oppleve dette igjen, og at det går bra med deg.

Skal krysse alt jeg har for at dette går bra!!!

Ta deg en tur til legen i morgen ja, bare for å få en bekreftelse, og helst en betryggelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...