Gå til innhold

Vil ikke, vil ikke, vil ikke!!! :(

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd å får noen kviser osv som vanlig før Tanta og allikevel være gravide??? :D. (Grasper etter halmstrå...)

IKM 27/28 og ser på huden i dag at det skjer ett eller annet som virker veldig kjent. POKKER OG!!!

Æsj, bare kjenner humøret daler sakte men sikkert her.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7880895-vil-ikke-vil-ikke-vil-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så godt å høre... Hadde du andre symptomer da?

Jeg har bare ikke helt troen jeg, jeg har aldri vært gravid før, men har en oppfatning av at jeg burde kjent noe på meg om det var en spire på gang. Rart at man ikke skal merke noenting. Men, jeg skjønner jo at det ene er like vanlig som det andre så tidlig.

Får bare vente å se gitt......

Så koselig da at du har en liten spire på gang, er sikkert helt uvirkelig når det først skjer ja, er vel mange som fyrer av endel tester før man slår seg til ro med resultatet.

Annonse

Jeg fikk ømme pupper.. Mer enn når TR er på vei.. I tillegg var/er jeg tørst hele tiden.. Ellers har jeg ikke mange symptomer/ plager.. Har ( bank i bordet) sluppet unna kvalmen til nå :)

Har brukt en del tester ja ;) Har bare prøvd noen mnd, så først nå når TR var forsinket at jeg begynte å teste.. Testet ikke positivt før over en uke over IKM, så det er håp selv om du får negativ test nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...