vimsa .-) på overtid Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hadde e.l. for 16 dager siden, men fremdeles ingen mens... er dette normalt? (har laaange sykluser, normalt uten el, så jeg vet ikke hva som skal være normalt for min kropp) Har hatt mye slimaktig utflod også etter eggløsninge (halvannen uke fra eggl. og fremover) Håper jo på graviditet, men vil ikke teste før jeg VET jeg kan få riktig resultat (fryktelig lei av negative tester)
vimsa .-) på overtid Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2007 måtte dytte littt.... jeg trenger svar... blir snart gal her jeg går og tenker... og venter...
Tussa og Sofie Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg tror tiden fra EL til mens er ganske stabil hos de fleste, rundt 14 dager, det er vel mer perioden fra mens til EL som varierer. Så da burde du jo kunne prøve en test! :-) Lykke til!
vimsa .-) på overtid Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2007 Det var det jeg også trodde. Testa igår... negativt. Uff. Nå er det 18 dager siden el... dette kan da ikke være normalt? Har skrevet mail til gynekologen min, for å høre med henne også...
TussiLussi Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 Jo lengre lutealfase ( tid fra El til IKM ) du har - desto bedre sjanse er det for at egget klorer seg fast.... Har du fått noe svar enda ? *krysser fingre*
vimsa .-) på overtid Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2007 nei, har ikke hørt noe ennå, jeg sjekker mailen hvert femte minutt... takk for at du svarer meg! Du da? hvor lenge har du prøvd? har du noen fra før?
TussiLussi Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 Du kan se på profilen min :-) Er forferdelig utolmodig om dagen.... tror jeg kan ha oppdaget El i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå