Mammen_te_Hallvard Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 helst frå volda og ørsta område som har lyst å finne på noko. sjølv er eg snart 24 år og har Hallvard på snart 9 veke. hadde våre artig å finne på noko me andre som har ungar på samme alder og elder.
Nemi24 Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Heisann, Eg er fra Måløy, tilflytta så eg har faktisk aldri vært i Volda eller Ørsta. Håper på å få begynne på babysvømming der oppe. Her er jo ikkje noke tilbud. Eg er 24 år og har ein liten gutt som er snart 7 veker.
Mammen_te_Hallvard Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2007 hei Nemi24:) me begynne på babysvømming i mårgå:)skal bli arti å sjå korleis Hallvard teke det, m reknar m d går grett:)elskar jo å bade i badekaret heime, d store vel å merke! du får ringe å høre om der e ledi plass...ellers diver me på å skal prøve å få igang treff ein gong i blandt..m d blir vel ikk bestemt før i begynn av feb.
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Hei høyre til i ørsta kommune :0) he fire unga i alder snart 9 til 11 veker. Kos dokke på babybading .Me går på familie bading onsdagane så da orka ej ikkje på på babybading.
Nemi24 Skrevet 22. januar 2007 #5 Skrevet 22. januar 2007 hei, Eg ringte til ho sist veke, men då var det fult. Men ho sa at visst det var stor interesse så skulle ho kanskje starte ei gruppe til. Eg håper det! Hadde vært kjekt å møttes visst dokke skal ha treff.
Mammen_te_Hallvard Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2007 ringte akkurat frå babysvømming og sa at vi blir fleire grupper. vi kom på gruppa kl 2. der var d berre 7 stk og det kan vere 10 stk.
Nemi24 Skrevet 22. januar 2007 #7 Skrevet 22. januar 2007 hei Ja ho ringte til meg og. Me og fekk tid klokka 2 i måro då ser vi deg sikkert i måro då. Eg kan ikkje bade med han så sambo skal bade, eg skal ha med kamera og filme. Fødselen ente med haste keisersnitt og ein del av såret har sprukket opp og det vil ikkje gro så eg får ikkje bade. Utrulig irriterande!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå