Gå til innhold

Kjenner fortsatt ikke noe liv.. snufs!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat 19 uker i dag, men fortsatt kjenner jeg ingenting.. ingen sommerfugler, fiskehaler eller bobling.. ååååååh, hvorfor?!? Var jo på ultralyd forrige uke, og alt så fint ut, men blir allikevel bekymra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men da er vi to!

Jeg begynner å bli litt utålodig, men regner med at det likevel kommer etterhvert da. De fleste jeg har snakket med utenom BIM sier de ikke kjente noenting før i uke 20-22 og sånn.. så det er vel ikke så unormalt det!

Heldige du som har vært på UL da, må vente helt til 5 februar jeg:(

Antagelig har du foranliggende morkake eller noe. da sparker babyen din, men i morkaka, så ikke du merker det enda.

Skrevet

Som jeg har svart før så trenger du ikke uroe deg:-).. Jeg hadde som nevnt over foranliggende morkake og kjente ikke spark ordentlig før i uke 20-21... Så jo hun sprelle som bare det på UL så det var rart å ikke kjenne noe.. men bare vent.. du kjenner det nokk snart:-D.. Legg deg på rygg eller på sia etter noe søtt og se om det skjer noe... Nå dundrer hun så mye at jeg våkner på natta;-).. lykke til videre...

Skrevet

Takk for det, begge to. Jeg får trøste meg med at jeg har sett henne vinke på ultralyd, og slå meg til ro med at alt er ok. De sparkene kommer vel før eller senere.. blir bare så utålmodig ;-)

Skrevet

Heia, jeg er i uke 26 nå, og har endelig begynt å kjenne masse liv.. mannen min kjente for første gang på fredag..

jeg har forresten termin 7.mai...

Skrevet

jeg kjente spark første gang når jeg var 21+1..så du har nok god tid enda.Jeg kjenner nå liv hver dag..er 26uker i morgen.

Skrevet

hvis alt står bra til så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. det tar bare litt lengre tid, men det kommer nok hvert øyeblikk skal du se!

Skrevet

I mitt forige svangerskap kjente ikke jeg noe før jeg var 25 uker på vei. Det var forferdelig frustrerende og gå slik og vente, og det var nok av de som var små bekymret på mine vegne. Sparkene kom de, jeg mått bare vente litt på de. :-)

Skrevet

Samme her, jeg er i uke 18+3 nå, kjenner ingenting...rart med tanke på så stor jeg er blitt, hehe....jaja...d kommer nok, jg skal på UL på torsdag..:)

Skrevet

Kjente ikke noe før i uke 20-21 jeg.. Og når jeg først kjente det, så skjønte jeg at jeg hadde kjent noe lenge, men trodd at det var vanlig luft i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...