Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bare lurte på om det er flere som har det som meg! Jeg er nå i 15. uke og syntes at noen dager kan jeg se at jeg har fått litt mage, men neste dag syntes jeg ikke kan se noe mage! Er dette normalt, eller burde jeg bli bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 13 og magen er ganske synlig. Men er nok fordi magen er hoven og mye luft. Måtte kjøpe mamma bukser allerede i uke 9 jeg. Er ganske tynn, eller var, så det var raskt synlig på meg..Glad for det jeg:-)

Det at magen din er ulik i størrelse har sikker med luft i tarmene å gjøre..Har jeg hørt i alle fall.

Skrevet

magen begynner EGENTLIG ikke å vokse før i uke 18-19, så det er nok ikke så rart. det at den blåser seg opp før dette (for førstegangs) skyldes hovedsaklig luft og hormoner.

Så ikke vær bekymret, kroppen din forbereder seg bare på at den skal vokse!

Inne på babyverden.no, så vil du se en sånn morsom animasjon om hvordan magen og fosteret vokser uke for uke. da syns iallefall jeg at magen min var stor nok, selvom folk bare så vidthar begynt å fatte mistanke nå.. (er i uke18)

Skrevet

Det høres bra ut! Får prøve å ikke tenke så mye på det, så kommer nok magen tilslutt!

Takk for svar!

Skrevet

hei du er ikke alene om og få magen tidlig jeg fikk den i uke 5- 6 og nå ser jeg ut som om jeg er 5-6 måneder på vei. er bare 15 uker på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...