vekt81 Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Kan du spå meg også!? Jeg er født 21.10.81 og samboer 31.01.80 Vi har et barn sammen,kommer vi til å få noen flere?Når blir jeg evt gravid med nr 2?Ser du kjønn?! Kommer neste fødsel til å gå bra?! Kommer vi til å gifte oss?!Ser du noen hiindringer i forholdet vårt?Kommer vi til å være sammen lenge,lenge.....`?! Klemz....Tusen takk:)
*Lissi* Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Ja, dere får flere barn sammen. Får opp en liten gutt neste gang. Prøver dere nå? Får opp graviditet i løpet av året. Fødselen vil gå fint. Får ikke opp noe bryllup i nærmeste fremtid iallfall, men tror dere kommer til å holde sammen:-) Klem fra
vekt81 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 Vi har en gutt per i dag... Ser du kjønn og rekkefølge på alle barna vi vil få...Prøver ikke enda,men kanskje nærmere våren,sommeren...
vekt81 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2007 Vil vi ha vanskeligheter med å bli det?!Gravid?!
vekt81 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2007 Kommer jeg til å føde før eller etter termin denne gangen?!Svangerskapet vil gå fint uten noen store komplikasjoner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå