**synne** Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Men så ringte de i sta og sa at turen er kansellert!!! ÅÅÅHRR!!! Hadde gleda meg så innmari, var SÅ klar for å reise i morgen... Men vi skal reise neste mandag istedetfor...blir jo fint det og da, men var så innstilt på i morgen... Det som er bra med at vi skal rese neste uke er at vi får 5-stjernes lugar som kompensasjon... -Vi skulle hatt 4-stjernes... Og det er jo gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 Både god og dårlig beskjed på en gang. Så da er det bare å glede seg. Blir kjempe koslig! Flinke dere som reiser på slike turer, gjør ting. For meg er det bare å sitte hjemme å være mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 22. januar 2007 #3 Del Skrevet 22. januar 2007 Så kjipt å få den beskjeden så tett innpå da!! Men likevel artig å få en femstjerners lugar.. får litt ekstra luksus da! Du får oppdatere oss om hvordan turen gikk når du kommer tilbake! Har lyst å reise igjen jeg også... men økonomien sier stopp der ja.. men jeg har ei lang liste om steder vi skal reise!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 22. januar 2007 Vi har fått noen gratisbilletter av svigers med båten, og så har vi lagt på litt ekstra for å oppgradere standarden litt da..Og nå ble det jo mye bedre standard plutselig..hehe... Vi hadde nok ikke hatt sånn luksus hvis ikke det var for de gratisbillettene.. Det slo oss plutselig at hvis vi skulle få oss en tur bare vi to så må det nesten bli nå, for venter vi for lenge så blir det nesten to år til neste sjanse å ha en dag eller to for oss selv... Så nå skal jeg pakke kryssord, bøker og hekletøy, og er klar for skikkelig avslapping... Men det jeg ikke helt forstod, var at de skyldte på været...Er det uvær i danmark nå?? For her har det jo ikke vært så fint vær på leeeeeenge som det er i dag??? Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå