Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. januar 2007 #1 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei! Leste i innlegget mitt om at vi hadde vært hos Nordstrandsfotografene at du er fotograf. Bestevenninnen min ønsker å bli fotograf og skal begynne på fotograf-kurs/skole nå i februar. Jeg lurte på hva jeg eventuelt kan kjøpe til hennes 30-års dag (som er i morgen, men vi treffes ikke før om en ukes tid)? Hun har et veldig flott og nytt Canon Speil-refleks kamera. Hva vil du anbefale av tilleggsutstyr til en som er helt ny i faget? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7880344-madammim/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. januar 2007 #2 Del Skrevet 22. januar 2007 Hei Zoomer Så hyggelig Gratulerer med prinsessen og vell overstått fødsel Så utrolig deilig å være ferdig Og så utrolig bra at alt gikk så fint Nydelig bilde av skattene dine, måtte da innom og titte på bildet du hadde lagt ut. helt hærlig, kjempe stolt storebror. Håper du koser deg om dagen. Så gøy med venninnen din som ønsker å bli fotograf, det er et kjempe artig yrke, men dog veldig krevende.. Det er en tøff bransje, men likevel så utrolig morsomt. utstyr er noe man alltid trenger.. skyter hun analogt eller digitalt? en artig ting å få er fotobøker, om man vil bli fotograf, så elsker man å se på bilder, derfor tror jeg en god g¨fotobok vil være tingen.. The Photography Book by Ian Jeffrey er en bra bok, der er mange forskjellige fotografers bilder, jeg koser meg masse med den det er iallefall et forslag, en bok blir mer personlig gave enn et minnekort til kamera, selv om minnekort også er noe man får veldig bruk for.. utstyr til foto er så utrolig dyrt, og om hun vil satse på det som yrke, vil hun nok også ha det beste av det beste.. jeg har utstyr for vell 300 000, så det koster å være fotograf (måtte selge hytta for å satse, hehe..) Håper det var litt hjelp i dette, beklager at jeg svarte seint, men har ikke så mye tid til internett lengre, travelt med tre små Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7880344-madammim/#findComment-7895359 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja, det er utrolig deilig å være ferdig, men slitsomt å være tobarnsmor, spesielt når de i overetasjen her aldri blir ferdige med å pusse opp (de flyttet inn for ett år siden, men holder på fortsatt). Storebror er kjempestolt, men litt skeptisk, til lillesøster. Tror fortsatt ikke han skjønner at hun ikke skal dra bort igjen hehe. Flott med bok-tips... Skal se hva jeg kan få tak i ) Blir nok lettere å handle på internett fremover, slik at jeg slipper å pakke inn lillejenta fra topp til tå hele tiden. Venninnen min har forresten et digitalkamera, og vurderte også minnekort, men ville ha noe mer personlig. Takk for hjelpen!! klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7880344-madammim/#findComment-7896784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå