Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, så var det på`n igjen da jenter :-)

Kan vel ikke akkurat påstå jeg er så innmari glad for å starte en ny ikm skravletråd. Hadde håpet at jeg var kommet inn på første trimester, etter forrige ikm uke 3, på dette tidspunkt. Men siden det ikke gikk, så ser jeg fremover mot en ny prøveperiode. Min 5pp, som nicket tilsir.

Syns det er greit å dele tanker med dere som har samme ikm uke som meg selv. Så jeg håper dere hjelper til med å lage en laaaaang og aktiv tråd, etterhvert som vi nå begynner å nærme oss EL og IKM på nytt.

Jeg bestilt nye EL tester på fredag, og får dem vel i starten av denne uka. Tenker jeg begynner å teste onsdag, siden jeg mest sannsynlig har EL i slutten av uka.

Lykke til jenter, i jakten på EL først og fremst da:-)

Fortsetter under...

Hei!!

Jeg har IKM i uke 6...er også i min 5pp. Har vel ikm på søndagen i uke 6......Trodde nesten jeg skulle komme meg over på 1.tri i uke 3...men den gang ei, blir nok en pp på meg...Ja, ja.....vi får bare stå på. Tror nok uke 6 er en meget bra uke....

Jeg skal også prøve meg på el-tester for første gang. Vil bare se om jeg har el når jeg tror jeg har det!! Har hatt litt hvit_aktig væske fra brystene de siste mnd...så jeg skal til legen på fredag blant annet for å sjekke om jeg har for høyt prolaktin innhold...så blir greit å få svar på det!!

Lykket til videre med prøvingen!!!

Hei dere!

Jeg fikk positiv EL-test i dag, så jeg har nok IKM helt i begynnelsen av uke 6 jeg da. Uke 6 skal bli en bra uke! Lykke til alle sammen:)

Følger dere noen spesielle kjerringråd for å bli gravide?

Jeg ville prøve solvipest denne gangen, men vet ikke om jeg orker. Smaken var grusom:-( Ellers har jeg ikke noen spes råd jeg følger..Pute under rompa kanskje, og ligge i ro ei god stund etterpå..Skulle gjerne hatt oppskriften på å bli gravid..Hadde aldri trodd at det skulle bli så vanskelig å få nr 2! Har noen av dere barn fra før? Har ei jente på straks 7 år og ho er overklar for å få en lillesøster/lillebror..

Hei!

Jeg er ny...slutta på piller i desember og har på ingen måte fått oversikt over kroppen min og syklusene - EL tester har jeg/vi ikke tenkt på enda, men håper likevel på full klaff snart :) Har IKM uke 6 eller 7 - som sagt har det vært nokså ustabilt her den siste halvanne måneden, så jeg noterer og teller og venter....

Lykke til jenter :)

hei:)jeg har ikm helt i slutten av uke 6...hadde eggløsning i helga sånn ca så vi får bare håpe hehe...mannen reiste i nordsjøen i dag å skal være borte i 2-3 uker,hadde vert en gla nyhet å kommet hjem til... hei:)vi venter nr.2, lurer på hvordan han hadde reagert da hehe... vi har prøvd siden i sommer på nr 2...hadde en sa i oktober...

Annonse

hører vel til her inne jeg og, IKM i slutten av uke 6=)

vet egentlig ikke når EL er, har liksom aldri sett eller kjennt etter på noen "symptomer"=/ når er det mest "vanlig" at den kommer da?

får bare håpe på at det klaffer å heller prøve jevnt og trutt denne perioden, i håp om at det blir den siste=)

HEI! Har også ikm i uke 6, er i min 3 pp. Din eggløsning er sånn ca 2 uker før ikm, det er en fin eggløsningskalkulator inne på Babyverden.no. Ellers kan du sjekke med eggløsningstester, de får du kjøpt billig på Billige.tester.no.

Lykke til!

Ja så var jeg igang med EL testing igjen..Fikk først testene i posten idag! (bestilte dem fredag) Og idag er det dag 13 siden tr. Så jeg håper å få utslag på fredag ca. Kroppen begynner å gi tegn på at det nærmer seg også. skal iallefall benytte perioden til masse kos:-) Og håpe at spiren sitter igjen snart..Noen av dere andre som har hatt el nå kanskje?

Hei.. denne har jeg ikke sett før:) jeg har ikm i uke 6.. lørdag el søndag. Jeg er i min første pp, går jo an å håpe at det klaffer med en gang:o)

Skal vel etter el-kalkulator ha el til helga ca.. men har veldig stikking på venstre side nå.. vet ikke om det kan være el.. har liksom aldri kjent etter på denne måten før:)

Lykke til jenter!!

se her ja...

her er nok el forbi for denne gangen.

ble kun kos på dag 12 og 15,så denne gangen

blir det nok ikke noe:-(

men skal heie på dere andre;-)

Tenk at det går an å få prestasjonsangst for å tisse på pinne!!!!

Har holdt meg siden kl 13 idag, for å ta el test når jeg kom hjem fra jobb, men tror dere jeg klarer å tisse da?? Helt sinnsykt utrolig dumt altså..Må jo le av det..Blir litt opphengt i disse gravid greiene ja. Håper å få pos test imorgen...

Hei jenter!

Jeg er også med her!

Min første periode med el tester og testet positivt 23jan etterfulgt av en hyrdestund selvfølgelig:) Så ikm blir vel tirsdag/onsdag i uke 6.

Dette er min 8 pp og jeg blir stadig mer klar over hvor vanskelig det kan være å bli gravid..

Stresser ikke, men kjenner nå at tiden er inne for en liten spire i magen!

Hadde voldsomme smerter i magen den 23, mest på ene siden. Litt sånn "full av luft" følelste og litt stikninger.. Måtte teste på kvelden og der kom det to streker:) Er fortsatt litt usikker på om det var selve el dagen eller om el først var i går.. men det er jo helt håpløst å finne ut!

Har kjent noen stikninger på venstre side i dag, men det sier meg ingen ting!

Tror jeg må inn på billigtester og bestille flere el tester, slik at jeg kan teste noen dager før forventet ikm.. Får helt testedilla av dette, begynner faktisk å bli ganske god på å tisse på pinne!

Hyggelig med en tråd på oss 6'er jentene!!

Annonse

Hei. Vil veldig gjerne være med her. Trudde jeg hadde el i dag. Testet da jeg kom hjem fra jobb-men ingen utslag. Så kom jeg på at en helst ikke skal på do fire timer før en test,men det var jeg altså. Grrrr....

Det var min siste testpinne så må vel kjøpe nye i morgen. Trur vi må kose litt i høyet for sikkerhetsskyld i kveld.

Men så synes jeg å kjenne noen graviditetstegn allerede nå. Helt skrudd har blitt trur jeg. Plutselig kvalm og hodepine. Tisser hele tiden.

Men men....må vel vente å se som alle andre

Kjenner dere følelsen....? Min kjære er ute på reise til over helgen, og jeg forventer EL på lørdag. Kjenner allerede symptomene. Typisk! Jeg har så lyst at det skal klaffe for oss snart, og jeg regner med at det er mange av dere i "samme båt". Føles nesten som en bortkastet måned - det er utrolig hvor opphengt man blir i dette. Lykke til alle sammen denne måneden!

Hei Diosa!

Vet akkurat hva du mener. Mannen min jobber i nordsjøen, og det klaffer slettes ikke alltid med EL. Ikke kjekt i hele tatt, men ikke stort å gjøre med. Bare å prøve videre i neste periode. Synd at det må gå så lang tid mellom hver gang man kan prøve. Liker egentlig perioden mellom tr og El best, for da går det endelig an å slappe av...Ellers blir det veldig masse nerver og tanker, og ventetiden blir jo så utrolig lang...

Håper det klaffer for deg neste pp!

Hei, Hei!!

Ja nå har jeg kjøpt el-tester for aller første gang(afrodite el-tester)....Tok den første i går....skimtet bare en svaaaaak strek, i dag var streken litt sterkere, men langt fra like sterk som kontroll streken. Betyr en svak strek at el nærmer seg? I følge el-kalkulatoren har jeg el på søndag tror jeg...noen med el-test erfaring som vet?? :)

Heisann :)

Hører vel igrunn til her jeg også :) Hadde el rundt den 20 eller noe tror jeg,for hadde veldigt med mensensmerter :) Så da har jeg vel ikm i starten av uke 6,men hadde tenkt og teste fredagen før da,for vi skal til syden og da vil jeg vite,og visst ikke tr kommer så har jeg tenkt og ta en der nede også :)

Og gjett om jeg kommer til og sitte på nett kafe der nede da,må prøve og ikke sitte der hele tiden da ;) For det er en litt forsinket bryllupsreise dette da,og UTEN unger,bare oss to,må jo vere skikkelig kjærester da da :)

Hei 79èr snart 3barnsmamma??

Har hatt noen omganger med el tester nå, og når du tester etter el, vil det alltid være en svak strek der. Men når du nærmer deg el skal streken bli like sterk eller sterkere enn kontroll streken. Betyr desverre ingenting med en svak test strek... Anbefaler CB digital el tester, siden du slipper å tolke de strekene selv. Billige-tester.no selger 7pkn for 199kr.

Lykke til da:-) Håper du finner el og at det blir produktiv periode på alle ikm uke 6 jentene!

Canutte!!

Takk for svaret!! Spennende, får håpe jeg finner el da!! Har ganske så stabil syklus, så det bør jo ikke være så vanskelig. Tenkte bare å el-teste denne pp`en...bare for å se om jeg har el når jeg tror jeg har det... :)

Lykke til med prøvingen!!

Ikm uke 6 her også...på torsdagen lr fredagen....i min 1pp også....har vært ganske slapp i d siste og stikninger på venstre side....får håpe symptomene dukker opp og at d ikke tr som venter rundt hjørnet....mn d skal ikke være lett å få ei spire nei...får se om vi er en av de heldige da...krysse fingrene for oss alle :)

Hei hei...jeg hører også til her og denne pp skal jeg bli graviiiiid! :) Har aldri egentlig fulgt med på EL slim før, og aldri før tatt noen EL test, men har tempet on/off i flere år så jeg vet statistisk sett når EL er, selv om det varierer mye for meg (EL syklusdag 11-25 dgr). Men denne gangen stemmer altså både forventet EL, positiv EL test og EL slim overens og jeg tror EL var idag. Hadde til og med intense underlivssmerter i kveld, ble både kvalm og måtte legge meg på magen i 10-15 min før det gikk over.

Det jeg bekymrer meg mest over nå er timingen i forhold til EL....hadde sex igår og det var jo flott. Men skulle gjerne ha fulgt opp idag også, men jeg tror sambo får prestasjonsangst eller noe, iallefall fikk han ikke utløsning og da kan jeg vel nesten ikke regne det som samleie? Er det flere som har opplevd at gubben synes det blir slitsomt med all denne babyfokuseringen?

Jippi!!!!!!

Positiv EL test, idag og det føles kjempe bra! Kjente igår kveld tegn på at noe var igang. Gjorde nesten vondt å ha sex, og idag har jeg hatt veldig mens smerter i korsryggen og knip i siden. Så da jeg tok cb test kl 17 ble det pos..Så gleder meg bare til å hoppe til køys ikveld, og etterpå skal jeg jammen meg ha beina opp etter veggen! :-) he he har ikke gjort det før, så da får vi satse på at det hjelper svømmerene litt på veg. Vil så gjerne ha en liten spire snart..

Hei. Hvordan går det jenter? Noen symptomer på gang?. Jeg leter etter el. Har bestandig hatt en syklus på 26 dager og el på den 13 dagen. Men nå er det 15 dager siden første dag av siste mens og ingen el er funnet. Skjønner ingenting jeg. Hadde en sa i jula, men fikk mensen etter 3 uker.

Men for å være på den sikre siden har vi kost oss mye den siste tiden. Tror det må være noe feil med el-testene jeg. Ha ha....må jo skylde på noe.

halloo!

ingen symptomer her,ingen tro på klaff!

det er gidt mulig de u har hatt el selv om det ikke

slår ut på testene.de slår aldri ut på meg...

men best å være på den sikre siden ja;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...