Lunajenta og Alvegutten Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hei damer, jeg fikk positiv EL-test i dag, og nå sitter jeg og venter på at samboer skal komme hjem fra bandøving så vi kan hoppe i senga. "Problemet" er at vi hadde sex i går, og min samboer har sagt at han blir stressa hvis han vet at jeg har EL og jeg maser på ham. Så denne gangen har jeg lovet meg selv og ham å ikke si noe. Er veldig lett å forføre ham når vi ikke har kost oss på noen dager, men siden vi gjorde det i går trenger jeg tips for hvordan jeg skal lokke ham sånn at han liksom ikke skjønner at det er den riktige tiden, ikke sant? Hehe, luksusproblem kanskje, men vi MÅ jo få kost oss i kveld og!
Gitte:-) Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Når dere skal til å legge dere, hopper du liksom helt tilfeldig i dusjen....Så stikker du hodet ut og spørr: "Kommer du???" Tviler på manne din klarer å motså den fristelsen:-) Lykke til:-)
LiIlemeg Skrevet 21. januar 2007 #3 Skrevet 21. januar 2007 Luksusproblem ja Er det ikke bare å gå litt forsiktig frem og hinte til at du har lyst på han da? De fleste pleier ikke være så vonde å be da
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 la det hele begynne med en gooo massasje;o)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2007 Takk for tips, jenter! Jo, jeg skal nok klare å få ham med meg på et vis:) Må bare være litt lur, hihi!
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 21. januar 2007 #6 Skrevet 21. januar 2007 Vet ikke om du skal lage middag, og om han evt er litt romantisk?? Da kan du jo gjøre stemningen sikker der, og som de sier kanskje hoppe i dusjen.. Eller bare kose deg litt på fanget hans i sofaen.. det funker på min, for da vet han at jeg egentlig skal rydde bort etter middag, og at det derfor ikke er planlagt.. * as if* ha ha..
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2007 Hey, den var jo fin da:) Tror jeg må prøve meg på den ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå